GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Okej jag har en liten fråga. Jag måste köra den näst sista loppet i Professional Race där. Supercar Cup heter det typ. Man måste ha en omodifierad bil som går över 493 BHP. Jag skulle behöva hjälp för jag vet inte vilken bil jag ska köpa. Jag köpte Ford GT40 men den var inte tillräckligt bra. Jag har runt 2,3 miljoner så ni kan nog säkert komma med ett bar tips. Tänkte köpa McLaren bilen där med Mercedes, den som hade 612 BHP typ. Men är den tillräckligt bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag har GT4 Och GT3 och jag vill överföra Pengar från GT3 men jag får bara 28.000 Cr :'( nån som vet varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 KAN MAN ÖVERFÖRA PENGAR FRÅN GT 3 TILL GT 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 700 bilar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ska köpa gt 4 imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har 28200+ i a-spec och 2404 i b-spec och är runt 29.7% i spelet. Jag älskar GT4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Okej jag har en liten fråga. Jag måste köra den näst sista loppet i Professional Race där. Supercar Cup heter det typ. Man måste ha en omodifierad bil som går över 493 BHP. Jag skulle behöva hjälp för jag vet inte vilken bil jag ska köpa. Jag köpte Ford GT40 men den var inte tillräckligt bra. Jag har runt 2,3 miljoner så ni kan nog säkert komma med ett bar tips. Tänkte köpa McLaren bilen där med Mercedes, den som hade 612 BHP typ. Men är den tillräckligt bra?? Jag använde en trimmad bil Unmodified betyder nog att det inte får vara en special bil eller nåt sånt. Edit: Har klarat 30,7% Redigerad 22 juli, 2005 av kling66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 *bump* nån mer som spelar GT4 mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Ne jag har slutat för minnes kortet pajade och jag blev sur . Ska nog köpa forza snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag spelar fortfarande. Jag ligger på bara 19.5% :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Har slutat att spela för en stund, har inte haft ork och tid att spela det på ett bra tag. Senast jag kollade låg jag lite över 60% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag ska köra 'El Capitan 200 miles' under kategorin 'Endurance'. Såg att man måste ha standard eller sportdäck vilket begränsar valet av bil något.. Ni som har kört det loppet, och vunnit, vad hade ni för bil och hur modifierade/trimmade ni den? Jag vill såklart vinna Minolta toyotan. Tror att den kan vara riktigt vass. Har aldrig lyckats vinna över den på någon bana. En fråga till. Ni som har kört, och vunnit, 'GranTurismo World championship' Finns det någon bättre bil än Minoltan att köra den tävlingen med? 'GranTurismo World championship' = det sista racet i 'Professional events'.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag ska köra 'El Capitan 200 miles' under kategorin 'Endurance'. Såg att man måste ha standard eller sportdäck vilket begränsar valet av bil något.. Ni som har kört det loppet, och vunnit, vad hade ni för bil och hur modifierade/trimmade ni den? Jag körde med en trimmad Caddilac Cien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag körde med en trimmad Caddilac Cien Körde med AMG Mercedes CLK-GTR Racecar. Det blev några däckbyten och lite tankningar. Men det gick bra. Minolta Toyotan är verkligen skön att köra. Ikväll blir det inge mer men imorron ska jag testa olika däck för att komma fram till vilka som är bäst inför WORLD CHAMPIONSHIP! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Stock Amuse R1 titan (s2000), med R1 däck fram och back + 200 ballast = 200 a-spec och en skit enkel race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Stock Amuse R1 titan (s2000), med R1 däck fram och back + 200 ballast = 200 a-spec och en skit enkel race. Att köra 'World championship' med eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Jag har ett tips om hur man kan tjäna mycket pengar snabbt (för er som inte vill veta kolla inte en bit ner): Gå in på Special Conditions racen och kör det andra racet (kommer inte ihåg vad det heter). Du kan köra med vilken bil som helst. När du har vunnit det säljer du bilen du vann (man får 256 000(!) cr för den) Sen kör du om racet igen och igen och säljer bilen. Tillslut har du mycket pengar! PS. Detta har jag kommit på själv. Har inte snott det från något annan ställe. Redigerad 12 januari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Körde med AMG Mercedes CLK-GTR Racecar. Det blev några däckbyten och lite tankningar. Men det gick bra. Minolta Toyotan är verkligen skön att köra. Ikväll blir det inge mer men imorron ska jag testa olika däck för att komma fram till vilka som är bäst inför WORLD CHAMPIONSHIP! :"> Jag testa det championshipet det tamig*** omöjligt Men minoltan går FORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Stor bokstav. Vääldigt jobbigt. nor_adde : Tjaa. Inte är det direkt nytt.. Jag hörde det från en kompis. Sen vet jag inte om han läst det eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 .nor_adde: Annars kan man skaffa AMG Mercedes Benz bilen och sälja den för mycket mer Även om du kom på det där med special condition så är det väldigt gammalt, men det är en väldigt viktig del i spelet för att få pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts