Jump to content

Mustafa


jaeger
 Share

Recommended Posts

Allt han göra är att skria oseriösa svar t ex :

Men asså du måsta simma runt de 3 öarna 5 varv å sen måste du åka till nån utav dina flickvänner å skjuta dem rätt i huvudet.. sen ska du simma 2 varv till, då står det att du ska snacka med din mamma som man tror e död fast hon inte e det, å då kommer det upp ett uppdrag som kallas för Ka(vilket står för Kamikaze) å då ska du leta reda på det högsta huset i spelet å köra in i det med ett flygplan

(men jag tro det går med en helikopter också..) men du kommer överleva å då kan du börja göra uppdrag för Z igen.. dry.gif du behöver inte tacka mig för hjälpen smile.gif

Förresten, du måste ha slut på all ammo innan du börjar simma! det är viktigt annars kommer han drunkna efter 2½ varv.

Hans namn på forumet e Aslan Mustafa

Redigerad av arwin_e_proffs_på_sa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni klagar då bara för att han har ett användarnamn som låter arabiskt! Rasistiska patrask!

Ahem, ban the bitch...

Idiot är jag svensk? Nej 100% Iranier vaddå rasist isf är du själv det eftersom du inte tycker att ngn Svensk får klaga på någon utan att bli kallad för något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag är halviranier och halvturk (Mustafa är troligen också turk eftersom hans namn betyder "Lejon Mustafa" på svenska)...

Detta har väl inget med rasism att göra. arwin_e_proffs_på_sa tycker väl antagligen att han är en oseriös medlem...

Crice: Som sagt så är det turkiska, inte arabiska...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...