Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Mods kan se allas IP-nummer... sen kör man en ip-trace med valfritt program eller sida.. =) Aha... Okej tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Tigern såg när LittleGuna kom till forumet och alla skrev welcome blabla för att han gjorde en hej jag är ny-topic. Då kommer Tigern på "LÅL!!! Ja vill okkså va bärömd så ja jör ett tråd där ja skriver att ja ä utlandsk!!!!!!!!!!!!!1111111ettettettettettett" etc.. Här... Han gjorde det antagligen bara för att han ville bli lite "känd" som lillaguna Ok, då förstår jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Känn dig ägd tiger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ehh, var lite schysta! Han kanske inte har nån kamera och kan inte ta kort på sitt "riktiga" hus. Jag tror dig Tigern. Jag gillar Los Angeles väldigt mycket. Längtar tillbaka! Du ska va glad att du bor där. Föredrar själv Miami Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Säkert fint där med. Har ej vart där. Har du vart i California? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Tycker att Tigern bara ska lägga ner skitet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 (redigerad) Säkert fint där med. Har ej vart där. Har du vart i California? Har vart i California och varit på dom platserna du var på+Beverly Hills, jag var också där 3 dagar... Redigerad 20 januari, 2005 av grand theft auto 1,2,3,vc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Kan inte tigern själv ge en liten kommentar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Kan inte tigern själv ge en liten kommentar? Han har säkert flytt GTAsajten pågrund av skammen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Han har säkert flytt GTAsajten pågrund av skammen Nope, why should I? (snart är SA i min hand!!!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nope, why should I? (snart är SA i min hand!!!) Jasså, är du kvar än? Du borde få några varningar.. Nämen oj! Ska du få SA? Lite sent va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nope, why should I? Eftersom alla skrattar åt dig och hånar dig efter att du totalt gjort bort dig? Bara en tanke. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nope, why should I? (snart är SA i min hand!!!) Inte dags att erkänna snart? Allt bevis pekar mot dig. "Ja jag fejkade allt för att bli poppis som den andra snubben" Bara att tala ut, bättre än att försöka övertyga oss. Du får bara mer struwlz. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Nämen oj! Ska du få SA? Lite sent va? Let me see... ah, the usual. Mens, perhaps? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Det här var lite tufft... Jag vill vara Tigerns kompis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Säkert fint där med. Har ej vart där. Har du vart i California? Nej tyvärr, skulle vilja besöka South Central Compton med Watts Towers, Crenshaw Bouleward och Compton Boulevard Har hört att området inte är lika farligt som för 10 år sedan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Äh ! Va inte du hårda mot grabben . Det var nog bara ett desperat sätt att försöka få lite respekt här på sajten. Nu har han väl lämnat den för gott antar jag . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Lite gammal topic, men om det gör din dag komplett, så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Varning på dig Lajnux, detta var det mest meningslösa på länge, egentligen borde du få en liten hybernate också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts