Jump to content

Allt är sant


Tigern
 Share

Recommended Posts

Ironi och allvar är två helt skilda saker.

Jag sökte inte så jag gick in på museéts hemsida! Jag har ingen digitalkamera här

Du är där...

Så du har inte några problem med utländska skrivbord :wacko:...

En sak till... om du är i LA nu, borde inte du gå i skolan vid den här tiden?!

Ta lite bilder och lägg ut på ditt hus vetja.

Och ännu en sak till.. : varför har du raderat alla dina tidigare inlägg?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag sökte inte så jag gick in på museéts hemsida! Jag har ingen digitalkamera här

Du, kom hit *drar med mig Tiger till sidan av planen, så vi kan snacka mellan fe.. fyra ögon*

Alltså.. gör såhär, skit i hela den här grejen, bara tala inte om det mer. När du har en kamera så att du kan fota, och typ hålla en lapp där det står "Tigern, GTAsajten" på framför huset, så kan du väl återkomma? Tills dess får du finna dig i att folk tror att du är en "attention-whore", även om det känns tufft.

K?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är där...

Så du har inte några problem med utländska skrivbord :wacko:...

En sak till... om du är i LA nu, borde inte du gå i skolan vid den här tiden?!

Ta lite bilder och lägg ut på ditt hus vetja.

Och ännu en sak till.. : varför har du raderat alla dina tidigare inlägg?!

Den där...

Jag börjar i skolan imorgon, som jag skrev innan, fast tog bort för att jag tidigt fick negativa svar, orkar inte med det... Förstår inte ens varför längre som jag sitter här och skriver till några som jag inte ens känner om att jag har flyttat till LA, ångrar allting..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där...

Jag börjar i skolan imorgon, som jag skrev innan, fast tog bort för att jag tidigt fick negativa svar, orkar inte med det... Förstår inte ens varför längre som jag sitter här och skriver till några som jag inte ens känner om att jag har flyttat till LA, ångrar allting..

Ett till misstag:

Crice har då quote:at hela ditt första inlägg, så man kan där läsa det... om jag inte har fel så står det inget om när du börjar skolan? Eller man kanske måste läs mellan raderna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett till misstag:

Crice har då quote:at hela ditt första inlägg, så man kan där läsa det... om jag inte har fel så står det inget om när du börjar skolan? Eller man kanske måste läs mellan raderna?

Han har inte choutat hela texten.. (misstag)

Redigerad av Tigern
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ironi och allvar är två helt skilda saker.

Jag sökte inte så jag gick in på museéts hemsida! Jag har ingen digitalkamera här

LÄGG AV! Varför skulle du lägga upp en bild på ett museum bara för att du saknar en digitalkamera? Och varför säger du att det är ditt hus!?! Alltså innan du undanröjde bevisen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LÄGG AV! Varför skulle du lägga upp en bild på ett museum bara för att du saknar en digitalkamera? Och varför säger du att det är ditt hus!?! Alltså innan du undanröjde bevisen!

För att det är där jag bor. Bredvid nästan.. i Ett liknande hus.. hmpf. Det var någon som visst bode där förr, men som inte lever, och så är det ett museeum nu. Husen ligger utanför staketet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att det är där jag bor. Bredvid nästan.. i Ett liknande hus.. hmpf. Det var någon som visst bode där förr, men som inte lever, och så är det ett museeum nu. Husen ligger utanför staketet

Men shiiieeet, sluta ljug också lägger vi det här bakom oss. Du ljuger bara sämre och sämre för varje gång. Sorgligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att det är där jag bor. Bredvid nästan.. i Ett liknande hus.. hmpf. Det var någon som visst bode där förr, men som inte lever, och så är det ett museeum nu. Husen ligger utanför staketet

På hemsidan står det att det mesta av huset och runt om har brunnit upp... eller gubben kanske dog i branden :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara så du vet så har jag ska jag flyttat tillbaka till Alaska! jag bor här:

palanga-kyrka-utsida_358779_0.jpg

mm lovar... fast egentligen i ett liknande hus i närheten... Har ingen digitalkamera. Från och med nu ska jag snacka mitt "modersmål":

Well i have has an good tim in these the forum se ya for know!

Så illa låter din lögn...

Diezl :wacko:

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara så du vet så har jag ska jag flyttat tillbaka till Alaska! jag bor här:

mm lovar... fast egentligen i ett liknande hus i närheten... Har ingen digitalkamera. Från och med nu ska jag snacka mitt "modersmål":

Well i have has an good tim in these the forum se ya for know!

Så illa låter din lögn...

Diezl :wacko:

Varför har du nu snackat bort din förklaring till mitt första inlägg i denna topicen?? insåg ditt misstag väl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehh, var lite schysta! Han kanske inte har nån kamera och kan inte ta kort på sitt "riktiga" hus. ;)

Jag tror dig Tigern. :wacko:

Jag gillar Los Angeles väldigt mycket. Längtar tillbaka! Du ska va glad att du bor där. :P

Jag jag är verkligen glad!! Har du varit där?? Var någonstans var du då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...