Xazzi Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) hahahahahah Har sett nu hur "Tigern" försöker impa på alla fan hehe vilken löngnare "Här e mitt hus" "Oj menade vi bor 50 meter från det huset" HAhahhahahaha så roligt o va på den här sajten o bara se såna där 10 åringar som försöker va "Coola",,,, Nästa gång tigern säg att du bor i iglo o har trådlöst internet i sverige... ( ) Redigerad 14 januari, 2005 av mackomonster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Men han hadde väl inte flyttat ännu? Jo, han har sagt att han "nu har landat" För nån dag sen eller nåt @Tigern: Det är inte så långt kvar till 1:a April... Dra din historia då istället Redigerad 14 januari, 2005 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jo, han har sagt att han "nu har landat" För nån dag sen eller nåt @Tigern: Det är inte så långt kvar till 1:a April... Dra din historia då istället Hehe / \ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha! Tigern är min idol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Haha! Tigern är min idol! Min med Skirbb jag tror jag hinner få min autograf före dig Har redan skickat den på posten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Han ljuger. Hans IP kommer från Telia... Den avslöjar dessutom att han befinner sig i Malmö, om någon är intresserad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ursäkta om jag e lite seg, men vad handlar denna tråd om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Ursäkta om jag e lite seg, men vad handlar denna tråd om Om tigern som försöker va "Amerikansk" men vet inte att IP´s avslöjar att han bor i Malmö..Han har redan visat en bild på ett hus som han säger är hans hus men i själva värket är det ett museum...Han har redan sagt att han befinner sig i huset men han e i malmö...Heha! Han försöker vara som "Littleguna" (minns ej om det va så) Som bor i Australien Säger mina sista ord i den här topicen.. Tiger...Kan nog få 1 varning eller 2 "HOPPAS" han borde nog bli bannad:> o fan han fattar ej att han har ett IP där man kan kolla det mesta... Redigerad 14 januari, 2005 av mackomonster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ursäkta om jag e lite seg, men vad handlar denna tråd om Tigern såg när LittleGuna kom till forumet och alla skrev welcome blabla för att han gjorde en hej jag är ny-topic. Då kommer Tigern på "LÅL!!! Ja vill okkså va bärömd så ja jör ett tråd där ja skriver att ja ä utlandsk!!!!!!!!!!!!!1111111ettettettettettett" etc.. Här... Han gjorde det antagligen bara för att han ville bli lite "känd" som lillaguna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Den avslöjar dessutom att han befinner sig i Malmö, om någon är intresserad? HAHAHAHA! Åh fy helvete, får knappt luft. Vilken jävla loser. Ljuger ihop en massa skit om att han har en massa vänner i Vardagssnack också. Lever ett fantasiliv i Kalifornien eftersom hans eget liv suger. Haha, give me a break! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 HAHAHAHA! Åh fy helvete, får knappt luft. Vilken jävla loser. Ljuger ihop en massa skit om att han har en massa vänner i Vardagssnack också. Lever ett fantasiliv i Kalifornien eftersom hans eget liv suger. Haha, give me a break! HAHAHHHAH LEEWL Tiger är funtad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 HAHAHAHA! Åh fy helvete, får knappt luft. Vilken jävla loser. Ljuger ihop en massa skit om att han har en massa vänner i Vardagssnack också. Lever ett fantasiliv i Kalifornien eftersom hans eget liv suger. Haha, give me a break! Asså jag tyckte synd om lilla tigern när ni sa sådär! Äh, vafan jag vill också varea med mobbarna! AAAAAHAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAA!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Äh, ger er nu. Visst, obegripligt, men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 HAHAHHHAH LEEWL Tiger är funtad! Funtad? Det är just vad han INTE är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Om du är i amerika så hur i h*****e kan du då använda åäö? Han har ett magiskt skriv_bord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ja, det var ju ingen större överaskning att det inte var sant, om man säger så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Hahaha tigern måste fan vara årets idiot Redigerad 15 januari, 2005 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Han ljuger. Hans IP kommer från Telia... Den avslöjar dessutom att han befinner sig i Malmö, om någon är intresserad? Hur kan man ta reda på IP? Och hur vet man var den kommer ifrån? Finns det någon sida? Eller är det bara mods som kan ta reda på sånt Bara undrar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hur kan man ta reda på IP? Och hur vet man var den kommer ifrån? Finns det någon sida? Eller är det bara mods som kan ta reda på sånt Bara undrar... Mods kan se allas IP-nummer... sen kör man en ip-trace med valfritt program eller sida.. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Bad Tiger , bad ! Orginal : Bad guitar ,bad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts