Jump to content

Allt är sant


Tigern
 Share

Recommended Posts

:D hahahahahah Har sett nu hur "Tigern" försöker impa på alla fan hehe vilken löngnare :D

"Här e mitt hus"

"Oj menade vi bor 50 meter från det huset" HAhahhahahaha så roligt o va på den här sajten o bara se såna där 10 åringar som försöker va "Coola",,,,

Nästa gång tigern säg att du bor i iglo o har trådlöst internet i sverige...

( :wub: )

Redigerad av mackomonster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ursäkta om jag e lite seg, men vad handlar denna tråd om  :wub:

Om tigern som försöker va "Amerikansk" men vet inte att IP´s avslöjar att han bor i Malmö..Han har redan visat en bild på ett hus som han säger är hans hus men i själva värket är det ett museum...Han har redan sagt att han befinner sig i huset men han e i malmö...Heha!

Han försöker vara som "Littleguna" (minns ej om det va så) Som bor i Australien

Säger mina sista ord i den här topicen..

Tiger...Kan nog få 1 varning eller 2 "HOPPAS" han borde nog bli bannad:> o fan han fattar ej att han har ett IP där man kan kolla det mesta...

Redigerad av mackomonster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om jag e lite seg, men vad handlar denna tråd om :wub:

Tigern såg när LittleGuna kom till forumet och alla skrev welcome blabla för att han gjorde en hej jag är ny-topic.

Då kommer Tigern på "LÅL!!! Ja vill okkså va bärömd så ja jör ett tråd där ja skriver att ja ä utlandsk!!!!!!!!!!!!!1111111ettettettettettett" etc..

Här...

Han gjorde det antagligen bara för att han ville bli lite "känd" som lillaguna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den avslöjar dessutom att han befinner sig i Malmö, om någon är intresserad?

HAHAHAHA!

Åh fy helvete, får knappt luft. Vilken jävla loser. Ljuger ihop en massa skit om att han har en massa vänner i Vardagssnack också. Lever ett fantasiliv i Kalifornien eftersom hans eget liv suger.

Haha, give me a break!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHA!

Åh fy helvete, får knappt luft. Vilken jävla loser. Ljuger ihop en massa skit om att han har en massa vänner i Vardagssnack också. Lever ett fantasiliv i Kalifornien eftersom hans eget liv suger.

Haha, give me a break!

Asså jag tyckte synd om lilla tigern när ni sa sådär!

Äh, vafan jag vill också varea med mobbarna! AAAAAHAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAA!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han ljuger. Hans IP kommer från Telia...  :wacko:

Den avslöjar dessutom att han befinner sig i Malmö, om någon är intresserad?

Hur kan man ta reda på IP? Och hur vet man var den kommer ifrån? Finns det någon sida? Eller är det bara mods som kan ta reda på sånt :wacko:

Bara undrar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...