Jump to content

Bilder, både penna och paint.


Conny_S
 Share

Recommended Posts

Du drar färg överallt, då ser det ju som sagt förjävligt ut. Sen så lägger du bara skugga på strecken och sen la jag till upplysning på olika ställen för att få det mer realistiskt.

@AE: Använde enbart ett lager.. :P

Hehe, som ni säkert märker är jag inte särdeles insatt i photoshop. En annan fråga, ööö, om man har gjort en bild, och sedan vill lägga dit en annan bild, alltså exempevis en bild på en mås med basker gjord av aluminium, hur gör jag då? Det går ju itne att bara dra in den i bilden... -_-

Hrm... var trycka för skugga? :(

Redigerad av GEAS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ny bild jag arbetar med just nu. :(

Den här ska föreställa en amerikansk soldat under Vietnamkriget som tittar ut över en skog som det ryker inifrån... typ brinner eller liknande. -_-

*EDIT*

Ändrade så den postar bilden istället för en länk. :P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ny bild jag arbetar med just nu. ;) 

Den här ska föreställa en amerikansk soldat under Vietnamkriget som tittar ut över en skog som det ryker inifrån... typ brinner eller liknande.  :P

*EDIT*

Ändrade så den postar bilden istället för en länk.  :)

Den var väldigt fin den. :(

Fast soldaten ser ut som en tysk under andra världskriget med vintercamo. :) Eller nåt. -_-

Gör en hjälm med ett klöver ess.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AE_Dave, arbeta mer med den, jag vill se det färdiga resultatet!

EDIT: En skum gubbe jag håller på med, med alldeles för korta ben. Och så ser han allmänt dum ut.

EDIT2: Kan vi inte ha något slags tema? Så alla tecknar något inom en viss kategori? Isåfall, dagens/veckans (?) kategori får vara samurajer.

post-24-1107350282_thumb.jpg

Redigerad av GEAS
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var väldigt fin den. :o

Fast soldaten ser ut som en tysk under andra världskriget med vintercamo. (w00t) Eller nåt.  :)

Gör en hjälm med ett klöver ess.

Kanske krångligt och se men det ska vara en keps han har men nåväl. :P

*EDIT*

He he he, ska göra klart Vietnam-bilden, dock arbetar jag på några andra bilder bredvid den (Då jag "Just keep goin'!" eftersom jag fortfarande tränar på att teckna.) så kommer det nog ta lite tid, men jag lägger förstås upp bilden igen sen när den blir klar. ;)

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...