xPisc Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Weee, gtasajten goes english!! Såg mbma förra året, på riddarholmsfesten. Kan inte säga något annat än att det var jävligt mäktigt när dom körde "1000 alper" från organismens soloalbum "petar på döda saker med pinnar". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Yeah...but you know, Scandinavia is no country. I know what you mean, so don't start yellin about me being stupid...dada. JAG VET ATT SKANDINAVIEN INTE ÄR ETT LAND. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Eftersom australienaren inte kan svenska så hör han ju typ bara melodin i alla dessa fronda låtarna... så melodin i deras låtar e ibland riktigt härliga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 JAG VET ATT SKANDINAVIEN INTE ÄR ETT LAND. I know that you know that...so now you know that i know that you know, so now we can have like a big party for everyone who knows! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I know that you know that...so now you know that i know that you know, so now we can have like a big party for everyone who knows! Well, that's fine with me. On topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) smör?? fan värre än vissa (nämner inga namn) personer i min klass.. EDIT: btw i know Redigerad 11 januari, 2005 av Blaucrozz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det kanske är han kerry bush som blev president i australien som är här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Fun that you like sweden!(Why? ) Here We have problems With the Arabs and The peopole from the former soviet! But samerna is kind! We are all Wikings here! And AC/DC are from australia! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) The most of AC/DC are from Australia... The Youngs are... I think Och det stavas vikings... Och jag orkar inte översätta det till svenska vet inte varför jag skrev på engelska . Redigerad 12 januari, 2005 av Mr. M Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 http://web.telia.com/~u86427217/smile/spam4.gif WHAAAA Han har samma namn som jag http://web.telia.com/~u86427217/smile/spam4.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Fun that you like sweden!(Why? ) Here We have problems With the Arabs and The peopole from the former soviet! But samerna is kind! We are all Wikings here! And AC/DC are from australia! Hahahahasch! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Fun that you like sweden!(Why? ) Here We have problems With the Arabs and The peopole from the former soviet! But samerna is kind! We are all Wikings here! And AC/DC are from australia! As far as I know Bon Scott (The first singer in Ac/Dc, he who died.) is actually born in Scotland...(Ehm... how to spell it? :"> ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Fun that you like sweden!(Why? ) Måste var det skånska u:et.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 I'm sorry not to have been enable to welcome you until now. G'day Mate, or whatever you say in Australia. Good on you Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Förlåt om jag dödar glädjen i den här topicen.. Om det vore en helt vanlig svensk kille.. skulle alla bli skitsura och tråden skulle slängas och glömmas bort.. nee, nu e alla övertrevliga.. som om det vore det bästa som har hänt i era liv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Förlåt om jag dödar glädjen i den här topicen.. Om det vore en helt vanlig svensk kille.. skulle alla bli skitsura och tråden skulle slängas och glömmas bort.. nee, nu e alla övertrevliga.. som om det vore det bästa som har hänt i era liv Jag håller delvis med. Men jag förstår att det är många som tycker det är häftigt med en grabb från Australien också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Förlåt om jag dödar glädjen i den här topicen.. Om det vore en helt vanlig svensk kille.. skulle alla bli skitsura och tråden skulle slängas och glömmas bort.. nee, nu e alla övertrevliga.. som om det vore det bästa som har hänt i era liv Man vet aldrig med australiensare. Dom kanske börjar bomba oss om vi inte är trevliga mot grabben. Eller så kanske många ser det som en chans att visa upp sin bristande Engelska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Welcome Welcome... Now you get a lot of respect, dont let it go to your head, then you end up with a foot in your ass. Not a threat, a tip. Good Luck in future, homie. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hi, How are you? (In swedish: Hej, Hur mår du?) Better you know it now, In the swedish alfabeth we got some thing that looks like this : åäö ÅÄÖ T.e.x For exampel : Hej hur mår du idag?Hi How are you today? tadaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Yo bro' ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts