Funnylin Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Men om man har australensiskt tecken uppsättning kan man väll inte ens kopiera/klisstra in ÅÄÖ Har jag fel :"> ??? Vill ba säga Funny Jag beundrar dig du e bäst!!! Min favvo MOD de e grym rolig Får jag bli MOD nu? ( (:!!! ) Jo man kan kopiera det även med ett utländskt tangentbord. Och självklart ska jag se till så du blir mod nu! Edit: Sorry, Hultan sa att det inte gick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Om han är från australien måste vi leda bort honom från hans vilda hiphoptankar och olära honom att älska hårdrock! (har jag inte rätt? HAR JAG INTE RÄTT??) Fråga metoc7 om han kan klistra in åäö... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo man kan kopiera det även med ett utländskt tangentbord. Och självklart ska jag se till så du blir mod nu! Edit: Sorry, Hultan sa att det inte gick. Men jag MUTA ju Hultan? o han lova att bara säga JA nu blir jag förbannad o skickar några torpeder på vem hmhm det får ni lista ut.. "SKOJAR" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Welcome to GTAsajtens forum! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jo man kan kopiera det även med ett utländskt tangentbord. Och självklart ska jag se till så du blir mod nu! Edit: Sorry, Hultan sa att det inte gick. SÄg till Hultan att jag kan bli mod (:!!! haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 SÄg till Hultan att jag kan bli mod haha *suck* Jävla "haha" med det där... (:!!! By the way, welcome GunaNånting. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Welcome to the forums. Varför skulle han fake:a en IP för att bli medlem som australienare på ett svenskt GTA-forum? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Hello Timmy, good evening you nightowl (Nattuggla?(:!!!). Redigerad 10 januari, 2005 av Gta_idioten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Hello everyone and thank you for the welcomes. And thank you to some of you for adding me to MSN (I think 8 of you did). And mackomonster, I am from Australia, I just copied and pasted them letters into here and I copied and pasted his name. EDIT: It is good to see that some other people like Fronda. (:!!! Redigerad 10 januari, 2005 av LittleGuna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Wow Its really nice to have someone from Australia. Welcome and feel like home Hope you´ll stick around and sharpen those swedish skills even more Redigerad 10 januari, 2005 av Pain To ThE MaX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Thank you. That's esactly why I'm here; I like Sweden and I like GTA. Oh, and I want to learn to speak Swedish better. Redigerad 10 januari, 2005 av LittleGuna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 FYI Fronda sucks... I almost hurled all over the keyboard when i heard "Rullar fram". And in swedish the thingy i made up there is: FYI (kan man säja det på svenska ) Fronda suger... Jag spydde nästan över tangentbordet när jag hörde "Rullar fram". But Welcome (välkommen) to (till) GTAsajten's forum (GTAsajtens forum).. Did that make you feel like an idiot? Cuz if it did i'm sry . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 That's your opinon, I don't mind if you don't like him, but I think his music cool. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I think swedish rap sucks! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 TIMMEH! ..... ehm.... good mornin' mate.... ehm... or if it is morning at you right now?... ehm.... oh right it isn't... err.... well... . hello... then. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I know swedish rap sucks . PLZ! Don't start the war again. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I know swedish rap sucks . PLZ! Don't start the war again. There´s no war here, mate! If you wanna se a war, you should come to my house and see myfriends when they wisit me... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Välkommen till gtasajten! (welcome to gtasajten) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Tjena fan läget o sånna grejer ? Runka upp en balle ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Moget frenzy... Hi and welcome to the forum! I have translated all the different parts of the forum for you so you can post your thread in the right part! (all my grammar and spelling might not be right... or even the translation ) -------------------- Grand Theft Auto -------------------- Grand Theft Auto: San Andreas write about the latest part of the GTA-series here. OBS! spoiler-warning. Grand Theft Auto: Vice City the eighties, power, chicks and Miami! Grand Theft Auto 3 Welcome to Liberty City, on your own risk. Older GTA-games GTA, GTA London, GTA 2. Modding Skins, maps, models, script etc. This forum is made for everything that has with edeting and modding to do. General GTA-chat Here we talk about everything thats just is general about the GTA-games. Wich will be the next game and what can they do better? Wich GTA-game is the best? GTA-similar games Driv3r, True Crime: Streets of LA, the Getaway, Mafia. ----------- Off-Topic ----------- Genaral Games Music, movie & graphic (art?) The trashcan Threads that been closed or just missing sense. ----------------------- GTAsajten (the site) ----------------------- Forum-changes Here will everything thats has to do with updates and changes with the forum be. GTAsajten - The forum. Questions/tips/complaining thats has to do with the forum. GTAsajten - General Questions/tips/complaining thats has to do with GTAsajten (the main site). ------------------------¨ That would be it! I hope I translated everything right... just ask if there is a swedish phrase/w0rd you don't under stand... (if I spell w0rd with a O it will be [Håller med till 100%!...] automatic... ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts