Jump to content

"Fjortisar"


MetoC7
 Share

Recommended Posts

Ni som klankar på metoc7 dag in och dag ut är patetiska fjortisar ni själva.

Ni påverkas bla. direkt av grupptryck, upprepar idiotiska saker som var för länge sedan och jag tror knappast ni föddes och sade "jag vet vad runka är!".

Patetiska, mobbande fjortisar.

Ok, visst.

Nu är det såklart bara jag som sagt så till Meto...

Grupptrycket ledde visst att försvara honom så fort en mod kommer, smart tänkt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grupptrycket ledde visst att försvara honom så fort en mod kommer, smart tänkt!

luddee: Grupptryck och grupptryck.

Vad som är uppenbart är att folk i alla fall har respekt för framför allt Funnylin och många håller med honom i det mesta han säger. Men inte du och jag ludee... vi får starta, revolution!

Funnylin: Hur kommer det sig att du reagerar först nu, när någon säger något till MetoC7?

Resten: Hur kommer det sig att ni blev så negativa till all kritik ni själva varit med och gett?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Resten: Hur kommer det sig att ni blev så negativa till all kritik ni själva varit med och gett?

Jag sa aldrig nåt elakt mot Metoc7 och det har jag aldrig gjort. För övrigt för att stå bakom Funnylin så, en gång kanske det kan vara kul att göra nåt elakt och låta det släppas, men ni fortsatte ju bara och malde på.

För övrigt är det fegt att säga nåt elakt till en kille bara för andra gör det, eller för nåt han gjort för 2 år sen. Snälla.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska försöka berätta vad en fjortis är.

Kläder: För det mesta JL eller We tröjor, väldigt tighta byxor som sitter långt neranför midjan, och trosorna långt ovanför byxorna. Väldigt små toppar så att deras piercing i naveln syns. Topparna ska även ha en väldigt stor urringning så att halva deras bröst syns. En äkta fjortis har hål i näsan, läppen, tungan eller naveln.

Sätt: Springer oftast runt i skolan med sina kompisar hand i hand, eller arm i arm. Skriker snorunge (eller dylikt) till alla de inte tycker om. De har även flera lager med brunkräm (eller vad det heter) och mycket läppglans

Fritid: På fritiden så sitter de vid deras dator och surfar på lunarstorm och skriver rykten till folk. De skriver även till deras vänner och lyssnar på HEL eller andra liknande band. (även eddie meduza) För de är ju patrioter de flesta av dem. Fastän de knappt vet vad det betyder.

Helgen: På helgerna så har de ringt runt halva stan och hört ifall det är någon fest hos någon. Om det nu är det så har de bunkrat upp ett lager med Xider, Cider eller Cube (andra "ungdomsdrycker" också) de dricker äver literviss med öl. Om det nu inte är en fest hos någon, så går de ner på stan och letar upp stans största parkering, där alla killar med volvo står. Så brukar de hänga där ett tag och dricka tills de inte kommer ihåg vad de heter. Då passar grabbarna på att maka in dem i deras bilar och ha det lite skönt. En dag som denna så brukar de klä sig i korta korta kjolar, små tighta toppar skor (boots) som går upp mot knäna. Alltså, de brukar klä sig som "horor"

Umgänge: De brukar umgås med killar som är minst 5 år äldre än de själva, och de måste ha en volvo. I värsta fall en Opel eller Saab. Sen när de skaffat sig en kille, som är 5 år äldre än sig själva så brukar det ta slut ganska fort för att killen har hittat en annan tjej med större bröst elelr liknande.

Sådär, hoppas att jag utryckte mig ganska bra. Och, om ni har något emot det jag sa just nu, så tar jag gärna emot kritik.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fritid: På fritiden så sitter de vid deras dator och surfar på lunarstorm och skriver rykten till folk. De skriver även till deras vänner och lyssnar på HEL eller andra liknande band. (även eddie meduza) För de är ju patrioter de flesta av dem. Fastän de knappt vet vad det betyder.

Bah. Blanda inte in kungen i det här. Han har fan inget med fjortisar att göra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska försöka berätta vad en fjortis är.

Kläder: För det mesta JL eller We tröjor, väldigt tighta byxor som sitter långt neranför midjan, och trosorna långt ovanför byxorna. Väldigt små toppar så att deras piercing i naveln syns. Topparna ska även ha en väldigt stor urringning så att halva deras bröst syns. En äkta fjortis har inte hål i näsan, läppen, tungan eller naveln.

Sätt: Springer oftast runt i skolan med sina kompisar hand i hand, eller arm i arm. Skriker snorunge (eller dylikt) till alla de inte tycker om. De har även flera lager med brunkräm (eller vad det heter) och mycket läppglans

Fritid: På fritiden så sitter de vid deras dator och surfar på lunarstorm och skriver rykten till folk. De skriver även till deras vänner och lyssnar på HEL eller andra liknande band. (även eddie meduza) För de är ju patrioter de flesta av dem. Fastän de knappt vet vad det betyder.

Helgen: På helgerna så har de ringt runt halva stan och hört ifall det är någon fest hos någon. Om det nu är det så har de bunkrat upp ett lager med Xider, Cider eller Cube (andra "ungdomsdrycker" också) de dricker äver literviss med öl. Om det nu inte är en fest hos någon, så går de ner på stan och letar upp stans största parkering, där alla killar med volvo står. Så brukar de hänga där ett tag och dricka tills de inte kommer ihåg vad de heter. Då passar grabbarna på att maka in dem i deras bilar och ha det lite skönt. En dag som denna så brukar de klä sig i korta korta kjolar, små tighta toppar skor (boots) som går upp mot knäna. Alltså, de brukar klä sig som "horor"

Umgänge: De brukar umgås med killar som är minst 5 år äldre än de själva, och de måste ha en volvo. I värsta fall en Opel eller Saab. Sen när de skaffat sig en kille, som är 5 år äldre än sig själva så brukar det ta slut ganska fort för att killen har hittat en annan tjej med större bröst elelr liknande.

Sådär, hoppas att jag utryckte mig ganska bra. Och, om ni har något emot det jag sa just nu, så tar jag gärna emot kritik.

Det stämmer perfekt med några på min skola! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Karatemorfar - Perfekt förklaring. :P

Och så brukar dom upprepa varje mening med t.ex. "Oh hörde ni!? ja BAAHh!!"

Normala uttryck för en fjortis kan vara...

"Tsss"

"Daahh"

"Hihihihihihihihihihihihihihihihihihhihihihihihi!!!!!!1"

"Ja' baaahh!!!!!"

Själv har man en tönt i klassen som hade kort kjol mitt i vintern, och självklart ett par moonboots och nåt fult linne.

Hon såg ut som djävulsens verktyg...

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att fjortisar är gulliga :D Jag brukar kela med dom när jag tittar på TV.

Jag har en hemma, fast jag har ett problem; den äter inget. Jag mistänker att den börjar svälta lite, för att den har spottat ut allt jag har gett den. Detta har pågott under en längre tid. :P

Vad äter dom? :)

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att fjortisar är gulliga :D Jag brukar kela med dom när jag tittar på TV.

Jag har en hemma, fast jag har ett problem; den äter inget. Jag mistänker att den börjar svälta lite, för att den har spottat ut allt jag har gett den. Detta har pågott under en längre tid. :P

Vad äter dom? :)

Mycket lite mat... Försök ta henne till Sibylla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...