Jump to content

Vilken är den äckligaste/läskigaste filmen?


Meller
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men fan vad smart du är då...En jävla ny medlem som börjar kaxa med dom gamla...Fyfan om du kallar mig plutt igen :P

Haha, du är patetisk pysen..

Och sluta att dela upp forumet i gamla och nya medlemmar.. Du är faktist inte så gammal du heller.. Dom första 200-300 medlemmarna kan kalla sig gamla.. Du är inte mer värd en mig lille PLUTT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du är patetisk pysen..

Och sluta att dela upp forumet i gamla och nya medlemmar.. Du är faktist inte så gammal du heller.. Dom första 200-300 medlemmarna kan kalla sig gamla.. Du är inte mer värd en mig lille PLUTT!

Jag är en jävligt mycket äldre medlem än dig...Så nej det är inte samma sak ;) ...Desto äldre man är desto mer har man ju lärt känna alla andra medlemar...Men jag ska inte stoppa dig varsågod fortsätt kaxa med alla..Vi vet ju endå hur det kommer sluta :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hört att Cannibal Holocaust ska va lite småläskig, funderar på att se den snart/nån gång.

orkade inte läsa om du har sett den nu men kan säga att den inte är så bra :P

men går att se på

själv tyckte jag "Candy man" var läskig som fan. Iallafall ena versionen, den ända filmen som gjort mig rädd ( jag var väldigt liten ). Skulle vilja se den nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du är patetisk pysen..

Och sluta att dela upp forumet i gamla och nya medlemmar.. Du är faktist inte så gammal du heller.. Dom första 200-300 medlemmarna kan kalla sig gamla.. Du är inte mer värd en mig lille PLUTT!

Man går troligtvis inte efter medlemsnummret? Man går efter datumet de gick med i forumet troligtvis? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Switchblade Romance bra? Tänkte nämligen köpa DVD:n på Discshop.

Gillar du våld så är den definitivt värd ett köp ;) Enligt vissa är slutet rörigt, men jag tycker det är enormt bra! Personligen älskar jag hela filmen. Den håller en viss läskig känsla från början till slut... Aja, min personliga åsikt är att denna franska slasher/splatter är extremt köpvärd ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man går troligtvis inte efter medlemsnummret? Man går efter datumet de gick med i forumet troligtvis?  (:!!!:)

Ja, eller så går men efter gången dom...ehh...orka bry sig vad det står för jävla nummer under avataren!

Jag är en jävligt mycket äldre medlem än dig

Respekt!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar du våld så är den definitivt värd ett köp :D Enligt vissa är slutet rörigt, men jag tycker det är enormt bra! Personligen älskar jag hela filmen. Den håller en viss läskig känsla från början till slut... Aja, min personliga åsikt är att denna franska slasher/splatter är extremt köpvärd :(

Aa älskar filmen, gillar verkligen storyn med bruden som egentligen ... aa ni vet.

Scenen när truckern kommer in till familjen och kör in pappans huvud mellan spjälorna vid trappan och kör av huvudet med en byrå ;)

Men bästa är cirkelsågen i slutet, i bilen. Det är fan skrämmande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror den heter "House of 1000 corpses"

Har hört att den ska vara riktigt värdelös, men har inte sett den...

Jo den heter house of 1000 corpses....Nja den är ganska dålig men om man gillar våld och andra äkligheter då är det här en film värd guld....Förövrigt är det ju Rob Zombie som har regiserat filmen...Och det ska komma en uppföljare nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en jävligt mycket äldre medlem än dig...Så nej det är inte samma sak ^_^ ...Desto äldre man är desto mer har man ju lärt känna alla andra medlemar...Men jag ska inte stoppa dig varsågod fortsätt kaxa med alla..Vi vet ju endå hur det kommer sluta  ;)

[insert random laugh-type here]

Alltså.. Jag är en jävligt mycket äldre medlem än dig

Öhm, woooow.. Jag dyrkar dig nu.. Så du "känner" alla här då och ni är wärschta roliga familjen..

Och sen när har jag kaxat mot alla här nu då? Tycker det är du som har en väldigt dålig ton och hackar på alla nya medlemmar som kommer hit..

Jag vet med hur det kommer sluta.. Du kommer sitta och smygrunka med en "OWNED" stämpel i pannan..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[insert random laugh-type here]

Alltså.. Jag är en jävligt mycket äldre medlem än dig

Öhm, woooow.. Jag dyrkar dig nu.. Så du "känner" alla här då och ni är wärschta roliga familjen..

Och sen när har jag kaxat mot alla här nu då? Tycker det är du som har en väldigt dålig ton och hackar på alla nya medlemmar som kommer hit..

Jag vet med hur det kommer sluta.. Du kommer sitta och smygrunka med en "OWNED" stämpel i pannan..

Jag kaxar inte med alla nya medlemmar bara med dig för att du började kaxa med köttis....Jag orkar inte tjafsa nå mer med dig..Hoppas du får många nya kompisar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kaxar inte med alla nya medlemmar bara med dig för att du började kaxa med köttis....Jag orkar inte tjafsa nå mer med dig..Hoppas du får många nya kompisar...

Tommy_Fido, du bör ju fan skärpa dig. Du är inte ens en ny medlem, så jag tycker inte du ska mopsa upp dig sådär och hacka på ännu nyare medlemmar. Det är ett forum, det spelar ingen roll om man är ny eller gammal medlem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...