Jump to content

Vilken är den äckligaste/läskigaste filmen?


Meller
 Share

Recommended Posts

Tihi, den är mest rolig och kult tycker jag. Men flickorna skrämmer mig än, så jäkla äckligt när dom står där i korridoren och så flashar det till samma bild fast när dom ligger slaktade istället.

det är inte å läskit bara mer äcklit, jag tycker att labyrinten är rätt äcklig, man tror att pojken ska springa på jack hela tiden :lol:, speciellt när han kommer tillbaka till ställen han redan har varit på (där det finns fotavtryck allså)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tommy_Fido, du bör ju fan skärpa dig. Du är inte ens en ny medlem, så jag tycker inte du ska mopsa upp dig sådär och hacka på ännu nyare medlemmar. Det är ett forum, det spelar ingen roll om man är ny eller gammal medlem.

Jag har väll för fan inte moppsat upp mig mot en enda jävel..Förutom Dr. Albino för att han mopsade upp sig mot köttis ...Jag har aldrig sagt att jag är en ny medlem.

EDIT: kan vi hålla oss till tråden nu ?

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har väll för fan inte moppsat upp mig mot en enda jävel..Förutom Dr. Albino för att han mopsade upp sig mot köttis ...Jag har aldrig sagt att jag är en ny medlem.

EDIT: kan vi hålla oss till tråden nu ?

Jag är fortfarande en tjej..! :huh:

Och när ska du fatta att jag inte tjafsade med Köttis. Jag tyckte bara det var omoget att lägga ett sån onödig post. Då kunde han lika gärna hålla käft. Och sen så vet jag inte om du kan din matematik. Sen när blev 1 medlem alla medlemmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är fortfarande en tjej..! :huh:

Och när ska du fatta att jag inte tjafsade med Köttis. Jag tyckte bara det var omoget att lägga ett sån onödig post. Då kunde han lika gärna hålla käft. Och sen så vet jag inte om du kan din matematik. Sen när blev 1 medlem alla medlemmar?

Jag tänker lägga ner den här diskusionen nu...

Oooh! R-E-S-P-E-C-T!

Men jag sa ju så bara för att han sa att jag var lika ny medlem som han...Det där var väll en jävligt onödig post ?

Och jag har förövrigt aldrig klagat på dom nya medlemmarna...Jag sa ju för fan bara att det inte var en bra ide att vara en ny medlemm och börja kaxa.

EDIT: Ska det verkligen behöva bli såhär när man försvarar en annan medlem ?

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänker lägga ner den här diskusionen nu...

Men jag sa ju så bara för att han sa att jag var lika ny medlem som han...Det där var väll en jävligt onödig post ?

Och jag har förövrigt aldrig klagat på dom nya medlemmarna...Jag sa ju för fan bara att det inte var en bra ide att vara en ny medlemm och börja kaxa.

EDIT: Ska det verkligen behöva bli såhär när man försvarar en annan medlem ?

Det SKA bli så här när du klagar på nya medlemmar och kommer med felaktiga anklagelser.

Och som jag ser det så verkar det ju inte precis som dom "gamla" medlemmarna tyckte det va så tufft att du var en "såå" gammal medlem.

btw, JAG ÄR FORTFARANDE TJEJ! SVÅRT ATT FATTA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och som jag ser det så verkar det ju inte precis som dom "gamla" medlemmarna tyckte det va så tufft att du var en "såå" gammal medlem.

Det är ju inte precis alla gammla medlemmar och jag tar inte åt mig särskilt mycket....Jag har aldrig sagt att jag var tuff för att jag var en gammal medlemm..Läs för fan vad jag har skrivit tidigare. Gammal medlemar är lika mycket värda som dom nya. Fattar du att jag skrev att det inte är bra att vara en ny medlemm och börja kaxa med dom äldre Jag ser inget kränkande i det :huh:

btw, JAG ÄR FORTFARANDE TJEJ! SVÅRT ATT FATTA?

Man är ju inte så van vid att ha tjejer på forumet ;)

Vad vill du att jag ska göra ? Säga att du van över mig ?....

Nu tänker jag lägga ner det här skitsnacket...

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju inte precis alla gammla medlemmar och jag tar inte åt mig särskilt mycket....Jag har aldrig sagt att jag var tuff för att jag var en gammal medlemm..Läs för fan vad jag har skrivit tidigare. Gammal medlemar är lika mycket värda som dom nya. Fattar du att jag skrev att det inte är bra att vara en ny medlemm och börja kaxa med dom äldre Jag ser inget kränkande i det  ;)

Man är ju inte så van vid att ha tjejer på forumet  ;)

Vad vill du att jag ska göra ? Säga att du van över mig ?....

Nu tänker jag lägga ner här skitsnacket...

Du borde ta åt dig så du lär dig nån gång. Man kan tycka det på sättet du skrev det, och jag tycker att du talade högt om gamla medlemmar och tycker att du är en gammal medlem. Sedan på tonen du skrev så låter det helt klart som du talar illa om nya medlemmar och att "vi" ska dra här ifrån.

Jag vill inte du ska säga nånting. Bara sluta klaga och hacka på andra och sköt ditt eget liv så sköter jag mitt.

Puss :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde ta åt dig så du lär dig nån gång. Man kan tycka det på sättet du skrev det, och jag tycker att du talade högt om gamla medlemmar och tycker att du är en gammal medlem. Sedan på tonen du skrev så låter det helt klart som du talar illa om nya medlemmar och att "vi" ska dra här ifrån.

Jag vill inte du ska säga nånting. Bara sluta klaga och hacka på andra och sköt ditt eget liv så sköter jag mitt.

Puss B)

Såja nu är alla vänner...Och jag ber om förlåtelse om någon tog illa upp

ONTOPIC: Hellraiser filmerna är ganska äkliga. Tvåan är iallfall blodigaste och bästa i serien.

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Ring tror jag, men när jag såg den där tjejen som kom ut ur tv:n teleportera sig skämtate jag med att hon hade speedhack så det inte kändes så läskigt >_<

Är det bara jag som tycker japansk skräck är ruggigt överskattad. Såg "The Ring"(Visserligen ameriknska versionen)för ett bra tag sen. Slöseri med tid, det gav mig inget. Är den Japanska versionen bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker japansk skräck är ruggigt överskattad. Såg "The Ring"(Visserligen ameriknska versionen)för ett bra tag sen. Slöseri med tid, det gav mig inget. Är den Japanska versionen bättre?

Yep, japanska skräckisar äger allt annat! :rolleyes:

The Grudge är väll japansk? Isf lär den rocka! :huh:

*Mjehehehe*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yep, japanska skräckisar äger allt annat! :rolleyes:

The Grudge är väll japansk? Isf lär den rocka! :huh:

*Mjehehehe*

"Ju-on" heter väl den japanska "The Grudge"?

Fast om du menar att "The Grudge" baseras på en Japansk film, så ja.

Eller vad säger jag, baseras, det är ju en ren remake.

För övrigt anser jag att den bästa/läskigaste skräckfilmen 2004 är "Saw"!

(Måste sluta göra reklam för den snart, men den är j*vligt bra)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som tycker japansk skräck är ruggigt överskattad. Såg "The Ring"(Visserligen ameriknska versionen)för ett bra tag sen. Slöseri med tid, det gav mig inget. Är den Japanska versionen bättre?

Håller med :P

När man ser japanska skräckfilmer känns det inte som de är specielt läskigt :huh:

Ja menar deras språk och sånt gör inte de specielt läskigt...

House of 1000 corpses är den läskigaste enligt mig tror jag, komer inte på ågon läskigare :rolleyes:

Men den sög ändå :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...