Jump to content

Var hittar jag Bf Injection och Mr. Whoppe???


leksand4ever
 Share

Recommended Posts

:angry: ... ;) BF Injection finner du utanför Mistys lägenhet i Hepburn Heights. Den finns där mellan klockan 00.00-06.00. Uppdraget Sayonara Salvatore måste vara avklarat...Annars finns den inte där. Misterwhoopee brukar dyka upp när man gör Vilgilane-Missions eller Brandbilsuppdrag. På Shoreside Vale är den lättast att hitta i Cedar Grove. Ibland kan den dyka upp vid byggplatsen på Staunton Island (för mig i alla fall.) Men det är ytterst sällan.... :(
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<_< ... <_< BF Injection finner du utanför Mistys lägenhet i Hepburn Heights. Den finns där mellan klockan 00.00-06.00. Uppdraget Sayonara Salvatore måste vara avklarat...Annars finns den inte där. Misterwhoopee brukar dyka upp när man gör Vilgilane-Missions eller Brandbilsuppdrag. På Shoreside Vale är den lättast att hitta i Cedar Grove. Ibland kan den dyka upp vid byggplatsen på Staunton Island (för mig i alla fall.) Men det är ytterst sällan.... B)

Nej Misterwhoopee hittar man lättast här på forumet. :);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brandbilen e ju lätt att hitta..

Den finns där man får Bansheen (på väg dit från hideout)..

Polisbilen brukar inte vara låst vid polisstationen så det e bara att sno.

Har vill ha glassbilen. Inte brandbilen och polisbilen... :)

JAg har försökt med att göra brandbil och polisbils uppdrag men jag hittar inte den!
Nej Misterwhoopee hittar man lättast här på forumet.  B)  ;)

GTA3 freak! De där har du snott från mig... <_<

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...