Jump to content

Joey's garage...


DaVVo
 Share

Recommended Posts

Jag var på uppdraget när man ska skjutsa Misty till Joey's garage och jag har gjort det förut så jag körde bara dit och brydde mig inte så mycket men precis när jag stannat på den blår grejen så såg jag att garage dörren var öppen och man kunde se in dör beach buggyn (tror jag det är) står...

Oturligt nog så hade jag redan stannat och jag och misty gick in i garaget och när jag kom ut igen så var det redan stängt... Jag undrar bara om det har hänt för någon annan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Jag hade gjort "sayonara salvatore" uppdraget men brydde mig inte om att hämta BF injection utan gjorde nästa uppdrag på än gång....hur många gånger jag än tittade efteråt så stod inte bilen där...kan man bara ta den precis efter salvatore-uppdraget? ;)

Jag hade gjort alla uppdrag på Staunton och BF Injection fanns där då med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade gjort "sayonara salvatore" uppdraget men brydde mig inte om att hämta BF injection utan gjorde nästa uppdrag på än gång....hur många gånger jag än tittade efteråt så stod inte bilen där...kan man bara ta den precis efter salvatore-uppdraget? ;)

den ska finnas där efter du dödat salvatore.... men bara mellan 19.00-00.00.... så den borde finnas där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...