Jump to content

Tidernas bästa repliker i filmer...


Arman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 226
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kanske det inte är tillåtet men jag måste bara skriva den välkända repliken ifrån Mark Groenings älskade tv-serie, The simpsons:

"Doh!"

Ingen minre än Homer kan komma på en sådan välformulerad replik. Han har även hittat på ett hundratal fler fyndiga och inteligenta meningar genom åren.

Glöm inte Southparks alla fräcka komentarer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kops: Om inte du gör en anmälan, så kan vi anmäla dig för utesluten anmälan till inte anmäld anmälan som igentligen skulle vara en anmälan men  om du inte anmäler så kan vi anmäladig igen för att du inte anmälde.. Förstår du? Öhh.. Nea. men vet du jag gör en anmälan, jag gör det serru  :lol:

Den är grym...

Arnold Schwartzenegger i Terminator 3 : "Talk to the hand"

Är åsså cool :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hörni, håll käften och lyssna :lol: :

x-dh12_311102_0.jpg

"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five. Well to tell you the truth, in all this excitement, I kind have lost track myself. but bein' this is a 44 magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question....do i feel lucky?....well do ya punk?"

>FILMKLIPP< [Quicktime]

/Dirty Harry (Clint Eastwoof)

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hörni, håll käften och lyssna :lol: :

x-dh12_311102_0.jpg

"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five. Well to tell you the truth, in all this excitement, I kind have lost track myself. but bein' this is a 44 magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question....do i feel lucky?....well do ya punk?"

>FILMKLIPP< [Quicktime]

/Dirty Harry (Clint Eastwoof)

Haha, det är det Jim Carrey imiterar i Bruce den Allsmäktige.

Det är så jävla bra :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det finns en annan grym DH replik... ungefär såhär:

(flera rånare rånar typ ett café, och smutsiga harry står utanför och ser allt, sen när dom kommer ut så blir det så här: )

- Freez!

- Well, how you gonna stop ous!

- No, we are going to do that!!

- Who are we!

- Me... and Wesson!

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Jag flyger inte, jag svävar med stil!"

"What does mine say?

Dude!

What does mine say?

Sweet!

Yeah i know, but what does mine say!

Dude!"

"What does mine say?

Ray!

What does mine say?

Fucked me!

Ray!

Fucked me!

Ray Fucked me!!"

I alla blodiga rövhåls namn... Det är "Jag flyger inte, Jag FALLER(FALLER) med stil"

Väll? ;P

Redigerad av Mr. M
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I alla blodiga rövhåls namn... Det är "Jag flyger inte, Jag FALLER(FALLER) med stil"

Väll? ;P

Japp... Faller med stil...

-------------------

Save your breath. You got nothing on me! You know it, I know it! I'm changing dollar bills. Wanna waste my time? Ok. I'll call my lawyer. He's the best lawyer in Miami. He is such a good lawyer. And by tomorrow morning, you're gonna be working in Alaska!

- Tony Montana, Scarface

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...