Jump to content

Drygaste uppdraget?


eliizar
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att det första uppdraget som man gjorde åt Sizzy var ganska jobbigt, av samma anledning som "end of lines" dvs på grund av att uppdraget var uppbyggt i så många steg. Första gången hade jag lyckats välta limosinen som horan och prästhelvetet satt i. Dessvärre så hade båda dörrarna till min pimpbil ramlat av, så jag satt stilla i bilen och tittade på limousinen. Precis när den skulle sprängas så kom en polis och eftersom båda bildrörrarna var borta och bilen stod stilla så var det bara för honom att stå och sikta. Jag han inte köra därifrån så jag blev "busted".

På andra försöket lyckades jag få ner prästbilen på havets botten (jag jagade dom över en bro) och skulle precis svara i telefonen när det kom en polisbil i hög fart, den stötte till min bil så att den flög över bron ner i vattnet. Då fick jag mission field på grund av att "jag" hade förstört pimpbilen. Efter ytterligare några försök klarade jag det i alla fall.

Ett annat ännu värre uppdrag var det åt Toreno när man var tvungen att flyga ett plan mycket lågt över marken. Det gav jag nästan upp på. Jag kommer i håg en gång när jag hade gjort allt och bara hade att landa planet kvar, när jag skulle göra det la styrningen av helt så planet störtade ner och sprängdes. Ridå ner.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Det vet jag inget om men det är det man ska *SPOILER*

döda Big smoke och fly ut från the crack palace på 6:30 min. Klarar inte det men är antagligen för att jag inte är fire-proof och har inte gjort ambulans och polis uppdragen. :ph34r:

haha två försök för mig.......... :ermm:

edit: utan fireproof o allt de där;)

'

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Fattar inte varför alla tycker Zeros missions är svåra. Klarade båda hans uppdrag på 1:a eller 2:a försöket. (w00t)

Hur f*n gjorde du på hans andra uppdrag då?

När jag ska döda de två killarna på moppen bli jag alltid nerpepprad!

Tror det är 17 försöket eller så. :teehee:

Redigerad av DiazEvil
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

första gången jag körde life's a beach klarade jag det på direkten, men sen råkade jag (som alltid) spara över min fil jag klarat storyn på och fick börja om, och den här gången körde jag det utan tvekan 15 ggr innan jag klarade, och jag sparade emellan. Det där med att uppdragen skulle bli lättare verkar inte vara sant...

end of the lines var segt som fan. jobbigt att det är så långt också.

air raid var det tråkigaste, svåraste, segaste, dummaste och mest onödiga uppdraget i hela spelet. borde inte vart med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fattar inte varför många tycker att up up and away va jobbigt. klara det på andra försöket. första gången jag körde det visste jag inte att man va tvungen att ha ett miletärfordorn för att komma in där så jag snodde en tank från area 69 och på andra försöket åkte ja in håppade ut ur tanken och mejade ner hela skiten, tog helkoptern, ta bilen och åkte där ifrån och klara ja det :( (ja vet, lite skrytigt men va bara tvungen att skriva det ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...