Jump to content

Drygaste uppdraget?


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg
För mig så har det hitils varit "sss we tip" fattar inte varför, men när man ska dra tillbaka utan att skada bilen så kommer det alltid nån jävla dåre och kör på en fast en man tar det lugnt.

Men har klarat och fortsätter att köra :rolleyes:

håller me.. fast det var kanske ändå inte de jobbiaste... Zeros alla uppdrag e jävla dryga >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

end of the line? e inte det de uppdraget som man ska med helikopter försöka att hjälpa z´s bil? det hade jag typ över 1 min kvar då jag klarade det  ;) ...

Det vet jag inget om men det är det man ska *SPOILER*

döda Big smoke och fly ut från the crack palace på 6:30 min. Klarar inte det men är antagligen för att jag inte är fire-proof och har inte gjort ambulans och polis uppdragen. >_<

Redigerad av makker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coolt men segt som fan. Tar aldrig slut känns det som.

Jag håller inte med. Coolaste uppdragen gjorde man i Las Venturas, när man fick flyga. Ett coolt uppdrag gör man på flygplanskyrkogården, när man ska köra med MCn in i ett flygplan som just ska lyfta och sen spränga det i luften.

Överlag kan jag säga att spelet innehåller för lite streetracing uppdrag. Jag tycker inte att den där häftiga akvedukten i LS har exploaterats tillräckligt. Hade ju varit mustigt att modda en fet lowrider med nitro och rubbet för att sen race:a mot andra gäng nere i den där bevattningsakvedukten.

EDT: Råkade citera fel person. Det var menat att replikera Daniel Vercettis inlägg.

Redigerad av tejwarius
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...