Jump to content

Drygaste uppdraget?


eliizar
 Share

Recommended Posts

första gången jag körde life's a beach klarade jag det på direkten, men sen råkade jag (som alltid) spara över min fil jag klarat storyn på och fick börja om, och den här gången körde jag det utan tvekan 15 ggr innan jag klarade, och jag sparade emellan. Det där med att uppdragen skulle bli lättare verkar inte vara sant...

end of the lines var segt som fan. jobbigt att det är så långt också.

air raid var det tråkigaste, svåraste, segaste, dummaste och mest onödiga uppdraget i hela spelet. borde inte vart med.

jag märkte att det blev lättare, för hamna massor med extra knappar i gröten som var typ omöjliga att missa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg
första gången jag körde life's a beach klarade jag det på direkten, men sen råkade jag (som alltid) spara över min fil jag klarat storyn på och fick börja om, och den här gången körde jag det utan tvekan 15 ggr innan jag klarade, och jag sparade emellan. Det där med att uppdragen skulle bli lättare verkar inte vara sant...

end of the lines var segt som fan. jobbigt att det är så långt också.

air raid var det tråkigaste, svåraste, segaste, dummaste och mest onödiga uppdraget i hela spelet. borde inte vart med.

Jag tycker att end of the lines är ett utav dom roligaste uppdragen i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att Zeros andra uppdrag är det svåraste... det är så frustrerande när man ser den rosa ringen där framme man flyger närmre och så "mission failed" tar bensinen slut! klarade de dock efter storyn men hans tredje uppdrag var ju bara så coolt det var lätt men lite frustrerande för man skulle hämta en bomb så skulle man hämta en planke sen flytta en tunna sen en bomb igen han hade iaf aslite liv kvar på sin rc-bil...

Tips:på Zeros andra uppdrag gjorde jag så här:

Jag åkte och tog den närmsta vanen först sen cykeln nästan bredvid sen den som är närmst dom två sen tog jag dom två som är jätte långt norrut och klarade det precis hem på bensinen! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zero:s tredje uppdrag var ju skitlätt om man åkte och först sprängde alla tanks så att han stod kvar i början... sen tar man bort alla tunnor å lägger ut plankor... klarade upprdaget utan att bilen var skadad och dessutom med god tidsmarginal (:!!!:)

Zeros första uppdrag klarade jag på första försöket men det andra var nog det svåraste på hela spelet...

Life`s a beach var nog det lättaste uppdraget... (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det drygaste uppdraget är det sista med Zee (minns inte vad det heter) då man kör en leksaks helikopter och ska låta ''bandit'' komma fram till andra sidan. Det är ju bara leksaker så ? Varför plockar han inte bort dem själv.

jag förstår inte varför alla tycker att dessa zero uppdrag e så himla svåra!

förresten så var d tredje d enklaste av dom tre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag precis klarat Zeros uppdrag! :lol:

När jag väl tänkte efter var det egentligen bara första uppdraget som var svårt!

Tredje och andra var ju lätta.

Ett tips på andra:

Ta de tre närmsta målen först, :Då är det piece of cake!

Ett tips på tredje:

Förstör alla tanks direkt o röj bara undan alla hinder.

Klarade det då med 1:30 minuters marginal

Redigerad av DiazEvil
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Klarade nästan alla uppdrag på första försöken (skryt) var egentligen bara ett uppdrag jag hade riktiga problem med och det var när man *Spoiler*

döda förmannen på den där byggarbetsplatsen i Doherty.Förstår egentligen inte varför jag hade såna problem med det,haha.

End of the line är det roligaste uppdraget på spelet,och även ganska lätt det ligger armor och health överallt.Klarade det på första försöker utan fireproof eller nåt sånt.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...