Jump to content

Drygaste uppdraget?


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Demolition man var skitenkelt, men Zeros andra uppdrag känns helt omöjligt! Jag har klarat End of the Line, men jag har fortfarande inte klarat det där jävla uppdraget! Black Project var ganska drygt också, men min favorit var helt klart racet mot "Fido". Förresten, var det han Catalina hade sex med när hon ringde? Isåfall har man äntligen fått veta vad fan han heter; Claude.

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sista uppdrag är rätt drygt (inte sådär jättesvårt, men drygt) för det är långt som fan, så om man råkar klanta sig lite i slutet så får man göra om allt = jobbigt. ja lyckades på tredje försöket.. ja kom till slutet på alla men min bil sprängdes på första och jag lyckades inte fånga ni-vet-vem (som om de skulle var spoiler för nån..) för att ja krockade.. men sen så =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig så har det hitils varit "sss we tip" fattar inte varför, men när man ska dra tillbaka utan att skada bilen så kommer det alltid nån jävla dåre och kör på en fast en man tar det lugnt.

Men har klarat och fortsätter att köra :rolleyes:

Jag tycker det drygaste uppdraget är det sista med Zee (minns inte vad det heter) då man kör en leksaks helikopter och ska låta ''bandit'' komma fram till andra sidan. Det är ju bara leksaker så ? Varför plockar han inte bort dem själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...