Jump to content

En liten notis...


Jacker
 Share

Recommended Posts

Såg att en del har förbeställt SA på Spelbutiken.se. Om jag vore er skulle jag avboka det på en gång, av följande själ:

1. Dom kan inte leverera spel i tid, när Vice City kom fick kunderna vänta i 3 veckor på att få det.

2. Jag beställde GTA3 till PS2 därifrån, stod att det var i lager om 3 dagar. I verkligheten tog det 16 dagar+ 3 dagar att leverera det. Och det var ändå mer en ett halvår efter att GTA3 hadde släppts till PS2, och då tycker man att beställningsrushen borde vara över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att en del har förbeställt SA på Spelbutiken.se. Om jag vore er skulle jag avboka det på en gång, av följande själ:

1. Dom kan inte leverera spel i tid, när Vice City kom fick kunderna vänta i 3 veckor på att få det.

2. Jag beställde GTA3 till PS2 därifrån, stod att det var i lager om 3 dagar. I verkligheten tog det 16 dagar+ 3 dagar att leverera det. Och det var ändå mer en ett halvår efter att GTA3 hadde släppts till PS2, och då tycker man att beställningsrushen borde vara över.

Har förhandsbokat det på Game ändå >_< Det är det väl inget fel på? Jag ska ändå hämta det på affären

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är också skönt. Fast en del kanske måste åka en bit för att komma till närmaste Game- butik. Då är det skönare att få en fraktura ner i brevlådan och åka till posten och hämta det. >_<

fast nackdelen med det är att det tar en dag för fakturan att komma fram, förlorar man ju en hel dags spelande... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alla spelbutiker på nätet (förutom en del som översäljer) skickar ut spelen den 28:e oktober. Alltså kommer dom fram till den 29:e (releasedagen).

Btw, hos CDON behöver man inte ens åka till posten, man får allt i brevlådan :wub:

OHHH, WOW! :angry: Det visste jag inte. :lol:

Men bara det inte blir samma problem som när VC kom till PC. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...