Jump to content

Det svåraste uppdraget


danil89
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Racet mot Hilary är nog svårast.

hihihi, jag vet att många tycker det uppdraget är svårt, men vet ni vad jag gör? :ermm: Jag växlar till m4:an innan jag går in i cirkeln. 3 2 1 GO och så trycker jag enter för att går ur. Peppra utå bara helsike på hans bakdäck den lilla stunden du har på dig. Tjoff! Tjoff! Har du tur så krajar du båda hans baldäck och han får skitsvårt att styra. Sätt dig igen och kör ikapp (det är inte så svårt nu) och tryck in honom i en vägg/en snut/en lyktstolpe/en annan bil/vad som helst och du har klarat det med extremt stor marginal! :ermm::ermm::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du har bara klarat vice city en gång va? tänkte att det kunde varit tur... som en kompis till mig klarade det på första försöket å jag på hundrade... å vi e typ lika bra på å köra...!

Nej jag tycker bara det uppdraget är enkelt.. :ermm:

Och jag kanske är bättre på att köra vem vet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Death Row är enligt mig det svåraste (det när man ska rädda Lance på soptippen)

Svåraste :ermm: , nej inte enligt mig, det är ju bara att meja ner jävlarna och köra därifrån med sopbilen. -_-

Ett av de roligaste är det i allafall.. ;)

edit: Det svåraste enligt mig är nog Cop Land..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte Bank job och Keep your friends close... svåra uppdrag.

Check out in the check in är mycket enkelt uppdrag om man tar genvägen till little havana, då slipper man alla gangsters som skjuter på en.

Cop Land är svårt när man ska ta sig därifrån men inte omöjligt svårt.

Death row är ganska svårt därför att man måste vara snabb att döda alla diaz gubbar som är på soptippen. men när man har dödat dem och kommit fram till Lance är det inga svårigheter längre. För mig så brukar sopbilen försvinna efter att man har hämtat Lance så jag sticker bara ut genom ett hål ut från soptippen ut mot vattnet och går mot en röd bro, jag ställer mig brevid den så att jag kan se ut mot gatan där man kan se diaz gubbar som kör runt och krachar i varandra i sina comet-bilar, gå inte för nära gatan. När du ser bilarna som åker förbi så skjuter du dem med ett mp4 eller vad det heter så att de sprängs, när alla har dött så är det bara att åka till sjukhuset med Lance.

PS: Jag körde The Driver igår och jag klarade det på 3:e försöket utan att Hillary gjorde några misstag alls, jag gjorde däremot några små.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"get to the payphone at the airport terminal" och sen får man en rifle som man ska skjuta ner en vip med. Därefter ska man ta hans väska och sticka därifrån, jagad av kpistgangsters och galna snutar :)

Men det jag blir sur på är att om man har ett bättre snipervapen och släpper det vid kontrollen (så att det snurrar omkring) så förlorar man det för att man tar en skräprifle. Samma sak med kpisten. tar man livvaktens kpist så fösvinner ens egen. Samma sak med meelee (stavning?) så försvinner det med.... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag körde jag ett uppdrag som jag blev helt galen på.

PCJ-Playground har jag inte klarat, det blev för mycket kraschar i tre försök.

På Sista försöket gick det hyfsat bra i början men när jag skulle åka upp för trappan och flyga tillden slutliga checkpointen så hoppade pjcn över checkpointen som är på trappan. Så jag misslyckades med en checkpoint kvar. Jag har givit upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Idag körde jag ett uppdrag som jag blev helt galen på.

PCJ-Playground har jag inte klarat, det blev för mycket kraschar i tre försök.

På Sista försöket gick det hyfsat bra i början men när jag skulle åka upp för trappan och flyga tillden slutliga checkpointen så hoppade pjcn över checkpointen som är på trappan. Så jag misslyckades med en checkpoint kvar. Jag har givit upp.

Gör det med hellikopter. Har klarat det så flera gånger. man får flera min kvar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...