Jump to content

Det svåraste uppdraget


danil89
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Messing with the man var jävligt jobbigt. Men det lättaste är att ställa sig på taket mitt emot biker klubben och sedan är det bara att peppra på allt som rör sig med minigun. Jag köpte den, jag fuskar inte ;)

The Driver var aslätt tyckte, jag lyckade på andra försöket. På första körde Hillary ihjäl sig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja tycker det där uppdraget där man ska spränga byggplatsen med Rc helikoptrarna är svårast :huh:

The driver är lätt ju det är bara att få han att krocka i en annan bil så kommer han typ aldrig bort därifrån

du har bara klarat vice city en gång va? tänkte att det kunde varit tur... som en kompis till mig klarade det på första försöket å jag på hundrade... å vi e typ lika bra på å köra...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Messing with the man var jävligt jobbigt. Men det lättaste är att ställa sig på taket mitt emot biker klubben och sedan är det bara att peppra på allt som rör sig med minigun. Jag köpte den, jag fuskar inte ;)

The Driver var aslätt tyckte, jag lyckade på andra försöket. På första körde Hillary ihjäl sig :huh:

Vart köper man minigun? Vet inte det. Dildo dodo klarade jag på första uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...