Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Metallica har en del låtar om kärlek.

Men dom kanske inte står och skriker: I LÖÖÖÖV YOU BAAAAAAAAJBIIIIII! I sina låtar.

Dom kanske uttrycker sig på ett annat sett?

Haha, det gör fan inte glamrockarna heller..?

Här är några från Kiss, på en skiva:

Deuce

Calling. Dr Love

She

I was made for lovin' you

Do you love me

Hard Luck Woman

Love Gun

Beth

Strutter

Hmm..? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar Metallica.nu ;)

Du måste vara Ridethebasses eller?

EDIT: Defueld är ganska grymma...

Men dom har inte släppt sin första platta än om jag inte har fel.

HAHha...nej jag e bara jag! :ph34r: inte ens medlemm på metallica.nu... ^_^

de har släppt 2 plattor och meddelade idag att det kan komma att komma en till till jul! (fan vad snurrigt jag skriver!)

sen så slutade ju trummisen idag...han var som sagt min farsas polares son...eller han är ju fortfarande det...eller, skit samma! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHha...nej jag e bara jag! :ph34r: inte ens medlemm på metallica.nu... ^_^

de har släppt 2 plattor och meddelade idag att det kan komma att komma en till till jul! (fan vad snurrigt jag skriver!)

sen så slutade ju trummisen idag...han var som sagt min farsas polares son...eller han är ju fortfarande det...eller, skit samma! :)

Dom har inte släppt 2 plattor?

Dom har inte äns släppt sin första "riktigt"

Men den finns att köpa.

Favorit är Crime of the century.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Blir fan vansinnig på alla personer som stämplar grejer med "fjortis-" bara för att fler än tjugo personer gillar grejen, skaffa argument för i helvete.

När tjejer, med blondt hår och fjortis style spelar MetallicA och inte vet ett piss om bandet så är det fjortis band tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När tjejer, med blondt hår och fjortis style spelar MetallicA och inte vet ett piss om bandet så är det fjortis band tycker jag.

Så om man är tjej/kvinna, blond och inte vet något om artisten/bandet är sistnämda fjortis?

I sådana fall är nog alla artister/band fjortismärkta for lyyyfe.

Feeder - Just A Day, förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken suger, mjo bra anledning. :ph34r:

Haha, ja, det finns nog ingen bättre anledning att inte gilla en musiktstil. >_<

Stilen? Dom är rockare, bara att dom sjunger annat? Och fixar frillan snyggare än dom andra?
Stil = klädstil, vilken knappast är snygg, och fixa frillan snyggt..

698-200x200_568802_0.jpg

No further comments.

Oooh baby är väl i alla fall bättre än 666 devil hehe l0ok aT mE SataNs LovEs Me..?

Javisst, nämn gärna en låt av Metallica som handlar om satan.

Man lyssnar på glamrock, för att dom sjunger om kärlek. Vilket Iron Maiden, & Metallica inte gör. ^_^

Dom sjunger inte om kärlek, det är snarare tonåringarnas överdrivna sexlust till allt som rör sig, att jämföras med dina desperata försök att vara "cool" genom att skryta om din tjej på ett forum.

Och, Nothing Else Matters. Mer kärleksfull låt än så finns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crashdïet och Guns N' Roses e fett grymma ^_^ ...Metallica e bra men har tyvärr blivit ett ''fjortis-band''. :'(

Det skulle inte GnR vara? Massa jävla fjortisar som du så fint valt att kalla det, lyssnar på skiten, låt dom göra det. Varför bry dig om du är ett äkta fan? Jag är iaf det till Metallica och smått till CrashDiet, dock tycker jag Guns n Roses suger som in helvete. Delvis för att jag hatar Axl Rose.

Topp3 @ Kunde icke sagt det bättre, skulle precis skriva Nothing Else Matters.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja, det finns nog ingen bättre anledning att inte gilla en musiktstil. ;P

Stil = klädstil, vilken knappast är snygg, och fixa frillan snyggt..

698-200x200_568802_0.jpg

No further comments.

Javisst, nämn gärna en låt av Metallica som handlar om satan.

Dom sjunger inte om kärlek, det är snarare tonåringarnas överdrivna sexlust till allt som rör sig, att jämföras med dina desperata försök att vara "cool" genom att skryta om din tjej på ett forum.

Och, Nothing Else Matters. Mer kärleksfull låt än så finns inte.

Stilen är cool, och frillan har dom därför att: Vara olik andra.

Mkay, finns inte många. Men inte fan sjunger crashdiet och dom 'I LOVE YOU' osv.

Dom sjunger inte om kärlek, det är snarare tonåringarnas överdrivna sexlust till allt som rör sig, att jämföras med dina desperata försök att vara "cool" genom att skryta om din tjej på ett forum.

Mkay.. När min polare var på hultsfred så var det 4 glamrockare som var där en natt. På den natten fick dom in minst 4 tjejer VAR in i tältet. Så, ja. Tjejer gillar sånna.. Eller?

Haha, jag skryta? Jag är nöjd för jag har en vacker tjej. Och när några tycker hon är fin. Så klart jag visar fler bilder. Du verkar avundsjuk.

Hmm, okej. Här är låtar från en av mina kissalbum:

Kiss - Hard Luck Woman

Kiss - Love gun

Kiss - Do you love me

Kiss - She

Kiss - I was made for lovin' you baby

Kiss - Calling. Dr Love

Kiss - Beth

Kiss - Strutter

Alla dom är vackra.

FRÅN ETT ALBUM! Sen om dom skriker I LOVE YOU! får du kolla i lyrics.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...