Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker inte man kan kalla något band för det bästa bandet. Vad baserar man det på? Hur bra de faktiskt är på att spela? Hur mycket man tycker om deras låtar? Vad baserar ni det på?

Är man bäst om man är omtyck eller är man bäst om man faktiskt spelar, t ex gitarr som ingen annan kan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte man kan kalla något band för det bästa bandet. Vad baserar man det på? Hur bra de faktiskt är på att spela? Hur mycket man tycker om deras låtar? Vad baserar ni det på?

Är man bäst om man är omtyck eller är man bäst om man faktiskt spelar, t ex gitarr som ingen annan kan?

Vet inte riktigt hur det fungerar, för mig är det nån slags kemi mellan mig och låtarna... Jag praktiskt taget älskar dem och känner faktiskt värme och så... i hjärtat allså, och nu snackar jag om Slipknot, men det är likadant med andra låtar och band...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt hur det fungerar, för mig är det nån slags kemi mellan mig och låtarna... Jag praktiskt taget älskar dem och känner faktiskt värme och så... i hjärtat allså, och nu snackar jag om Slipknot, men det är likadant med andra låtar och band...

Så känner jag för några Van Halen låtar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker inte man kan kalla något band för det bästa bandet. Vad baserar man det på? Hur bra de faktiskt är på att spela? Hur mycket man tycker om deras låtar? Vad baserar ni det på?

Är man bäst om man är omtyck eller är man bäst om man faktiskt spelar, t ex gitarr som ingen annan kan?

det finns ju (som ja tycker många bra band). Det jag baserar denna topic på är om man tycker om bandet helt enkelt... om man ryser av behaglighet när man lyssnar på bandet, kanske överdrev lite på slutet men d e så ja känner när ja lyssnar på maiden o en del andra band (w00t) hoppas du fattar nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...