Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bud på att låsa denna och alla hip-hop topicar så vi slipper framtida löjligheter.. B)

Har folk svårt att fatta? Tycker ni det är kul att vara osams?

Skärpning annars så kommer ni inte få snacka om musik här igen kan jag lova! ^_^

tycker det verkar rätt så rimligt å stänga denna topic nu.....håller med om att alla bråkar om småsaker :ermm: ...men d e jöö en annan sak om man blir kallad "cp-skadad" eller "puckad idiot" för att men lyssnar på en viss musik/livs-stil :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de krävs en bra artist för att bli rockare

de krävs bara en dålig uppväxt för att bli bra rappare! :ermm:

Skitsnack. Rent skitsnack.

Visst - många rappare har haft dåliga uppväxter, men dom blir inte bra rappare bara därför! Antagligen krävs det talang.

Nu på siståne har media knappt fått se några rappare med talang, men det finns mycket bra bara om man letar utanför medias meterialistiska och sexistiska värld.

Jag blir så less på alla fördommar om hiphop och rap, allt skit om tjejer, bling-bling och bilar. Anledningen varför hiphop assioceras till det beror på att det är just den typen av hiphop som spelas i TV och på radio. Folk tror att det är det enda.

okka / GTAsajtens hiphopmamma. Sluta bråka och klaga nu allihopa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnack. Rent skitsnack.

Visst - många rappare har haft dåliga uppväxter, men dom blir inte bra rappare bara därför! Antagligen krävs det talang.

Nu på siståne har media knappt fått se några rappare med talang, men det finns mycket bra bara om man letar utanför medias meterialistiska och sexistiska värld.

Jag blir så less på alla fördommar om hiphop och rap, allt skit om tjejer, bling-bling och bilar. Anledningen varför hiphop assioceras till det beror på att det är just den typen av hiphop som spelas i TV och på radio. Folk tror att det är det enda.

okka / GTAsajtens hiphopmamma. Sluta bråka och klaga nu allihopa!

nu går vi on topic och pratar HÅÅÅÅÅÅÅÅÅRDROCK!!!!!!! Yeah baby :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du hört senaste "In the name of tradegy" på albumet Inferno?  :wub:

Då snackar vi riktig jä-la HÅRDROCK! Sååå blytungt o bra!  :D

nää d har ja inte men ja fyller år om 2 veckoro då kan ja faktiskt räkna me å få den...... :P , men iofs så e jö alla motörhead-låter BRA :wub:

btw: min farmor heter LEMMI B)

Edit: LEMMYS vårtor elle vare e e fett gryyyyyyyyyma :P

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...