Jump to content

[FAKE] Nya info, ragdoll kommer


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja det var synd! ;) Men Hultenius om du läser detta. Du hade väl fått tag på officiell information om att deras egna ragdoll fysik ska finnas med i spelet? dvs "impact animations". Det Borde ju komma med då även om Greg Kasavin inte hade uppfattat att det fanns med på det lilla han sett. Vem är det som släppt informationen om "impact animations" från första början? Rockstar själva?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat omkring lite nu, verkar som att detta är FAKE!

J*vligt dålig stil av gtasanandreas.net att lägga ut nyheter som dom inte har någon rimlig källa till...

Inte första gången dom gör en sån miss heller... nästan värre än GTAGaming...

Ok, nu är jag nästan 99% säker på att detta är falskt...

Vad tänker DigitalD med när han skriver en sådan nyhet?

(w00t);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gamespot har inte gjort något fel.

Det var GTAGaming som gjorde en miss (en av många missar...).

Trodde aldrig att det skulle vara så avancerat att göra inbrott. Liksom, bära ut TV:n (w00t)

Vet dock inte om det är en bra eller dålig sak med inbrott. Kan tänka mig att många moraltanter kommer att kalla det "simulator för verkliga inbrott". Rockstar borde ha utlämnat denna funktion.

I allafall något klantigt av R* att inte ha koll på om det är rag-doll eller inte. Ganska stor nyhet för ett GTA-spel... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen verkar ha läst mitt inlägg :D

Men men, nu är det bekräftat att detta är falskt så jag sätter ditt ett liten [FAKE]-märke på denna tråd.

@Upson: GameSpot menar du? Jo, men kom ihåg att även om dom har spelat spelet och pratat med Rockstar Games själva så har dom inte läst de 10-20 tidningar som vi har fått information om. Man kan helt enkelt säga att vi GTA-fans vet mer om SA än GameSpot, trots att dom får allt serverat på silverfat :P

@DistortionSleep: Flera speltidningar. Ska se om jag har någon av dom kvar så jag kan ge dig ett bildbevis, men jag tror inte det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Upson: GameSpot menar du? Jo, men kom ihåg att även om dom har spelat spelet och pratat med Rockstar Games själva så har dom inte läst de 10-20 tidningar som vi har fått information om. Man kan helt enkelt säga att vi GTA-fans vet mer om SA än GameSpot, trots att dom får allt serverat på silverfat :P

Precis vad jag sa! Vem litar på Gamespot, de har ju ingen koll! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...