Jump to content

Blir ingen ragdoll..


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

On the Spot, Gamespot's live weekly webcast, has just finished. The show featured a segment about Grand Theft Auto: San Andreas, where executive editor Greg Kasavin gave a round up of all the confirmed features in San Andreas and answered a few questions about the game from Gamespot's premium members. I was lucky enough to have my question about the blurry 'trails' effect answered (listen out for "Neil Christie from Scotland"). Greg basically said that it hasn't been confirmed nor denied, but he thinks it will be back. On the topic of ragdoll physics [aka impact animation], a comment was made that it will not be present in the game, a stark contrast to another gaming publication's coverage.

http://www.gtagaming.com/

det e inte säkert att dom tar bort det! man vet alldrig... vi får hoppas på det bästa :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror också... eller nästan helt säker på att dom kommer ha med RAGGADOLLEN,som funnilyn sa att det är nästan 99% klart hur ska dom då kunna ta bort det...? eller dom kan men det blir ju bara mer jobb då? :)

Men man e ju van utan raggadoll i ett GTA spel, men det är så många gånger man behöver det B),TEX: när man sjuter ner någon för en byggnad, eller i vatten så faller dom HELT J*VLA stelt ner och i vatten sjunker dom som en sten, det e så fult tycker jag :">.

Redigerad av lulle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det inte kommer med är det naturligtvis så att dom aldrig lagt in det.

Men jag tror ändå att dom har laggt inn det för det var ju en av den första officiella informationen Hultan hittade eller :D

Om det inte va fake.......

Alvarligt talat så tror jag att det inte är något att oroa sig för för jag tror det kommer.. :ph34r:

Jag så den filmen på on the spot och han snubben sa faktiskt att han inte visste riktigt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...