Jump to content

Skärpning!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Nu får väl alla nya medlemmar för i helvete sluta att förstöra forumet!

Nu senast i Sa-forumet kom det en topic med texten "Ska lätt köpa". Kan det inte bli hårdare regler för sånt??

Blir så jävla arg när jag se att forumet "vittrar" sönder!

Edit: Doh! Stavfel i titeln!

Redigerad av Speeder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. De tittar inte i det här forumet.

2. Håll dig borta från SA-forumet då.

3. Jag tror Hultan redan gör något åt dom.

4. Jag tror inte han behöver någon som står och skriker åt honom att trolla bort alla forumnybörjare.

Edit: Doh! Stavade fel!

Edit2: Doh! Ett till stavfel! (vad fan sysslar jag med?)

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har några frågor som varken är tillräckligt stora för en ny topic eller ens ett PM (men en post går bra :) ):

1. Varför skriver folk EDIT: hela tiden? Vem bryr sig om man editat sin post eller inte? :huh:

2.Vilka är "nya" medlemmar?

Jag räknar mig själv som ganska ny, men om jag får säga det själv (får jag det? :( ) så är jag inte lika n00b som ... andra... (hrrm, host)

Men jag kan också irritera mig på medlemmar som gick med igår och startar en idiot topic som varken sitter i rätt forum eller ens är en egentlig fråga... (Förstår inte hur ni "gamla" medlemmar står ut)

3: Kan ingen sätta upp en viktigt-topic I vc till 100% och huntern? Ni kan pinna HittiS' guide, den var bra. Fast det står inget om huntern, såvitt jag kommer ihåg.

4: En varning får man ju om man skriver något olämpligt etc, men efter hur många varningar är man bannad? En varning hindrar väl inte personen från att fortsätta dumma sig och hålla på? >_<

5: om jag kommer på nåt mer så vet ni var det skrivs ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har några frågor som varken är tillräckligt stora för en ny topic eller ens ett PM (men en post går bra :) ):

1. Varför skriver folk EDIT: hela tiden? Vem bryr sig om man editat sin post eller inte?  :huh:

2.Vilka är "nya" medlemmar?

Jag räknar mig själv som ganska ny, men om jag får säga det själv (får jag det? ;) ) så är jag inte lika n00b som ... andra... (hrrm, host)

Men jag kan också irritera mig på medlemmar som gick med igår och startar en idiot topic som varken sitter i rätt forum eller ens är en egentlig fråga... (Förstår inte hur ni "gamla" medlemmar står ut)

3: Kan ingen sätta upp en viktigt-topic I vc till 100% och huntern? Ni kan pinna HittiS' guide, den var bra. Fast det står inget om huntern, såvitt jag kommer ihåg.

4: En varning får man ju om man skriver något olämpligt etc, men efter hur många varningar är man bannad? En varning hindrar väl inte personen från att fortsätta dumma sig och hålla på?  >_<

5: om jag kommer på nåt mer så vet ni var det skrivs :lol:

Emm Får man en varning blir man ju avstängd ett tag :D Så man lär sej nog sin läxa. Förutom aspviken :( Vad menar du med som andra? tror inte du riktigt har förståt inebörden med n00b

Redigerad av Tommy_Fido
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...