Jump to content

Mitt i tomheten...


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Vad var det som hände då? Kommer inte riktigt ihåg...

Ja, själv satt jag och bara läste rätt länge på forumet innan jag blev medlem. Min första post var: "Finns det tårgasgranat på PC?".

Någonting jag "stör" mig lite på är San Andreas forumet. Om man väntar kanske tre dar så är den senaste topicen man läste på nästa sida...

Men, som sagt, det kommer nog lugna ner sig lite när stormen har lagt sig. Tycker också att några av de "nya" är rätt så schyssta. Någon som vet vad som hände med Griimn? Stack han eller?

En sista liten grej bara: Tycker att Hultenius och alla andra som gjort detta forum till en underbar plats ska ha en stor applåd. Tack!

:unsure: *Stor applåd* :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag blev medlem, när det bara var Jag, Stell, Kloak_Råttan (Krax), Arvid, Funnylin, Arvid, Johan och några till då var det skitroligt på forumet, men när vi gick över 1000 gränsen gick det neråt och blev inte lika roligt.. Kan inte förklara varför men det bara känns så..

Glöm inte mig.. :'(

Tycker det var rätt kul sommarn 03 :unsure:

Många roliga trådar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Våren ja... våren var mysig, men hösten '03 var den värsta i forumets historia. :unsure:

Tror de som var medlemmar då vet vad jag talar om... :P

Edit: Tog bort ett "var".

Tss, inte äns den vårens slor sommarlovet 02 som forumet öppnade portarna.. Underbar stämning ala hela dagen.. Sen kunde man komma in nån gång varannan dag eller nått och då hade det kommigt typ 20-30posts..

Lovely time! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad forumet behöver tror jag är fler roliga och intressanta personer. Jag tycker, som många andra, att medelåldern är aldeles för låg. Det kanske är taskigt och stänga folk ute för att dom är unga men jag känner inte att en nioåring kan tillföra mig något.

Vi behöver folk som Topp3, i princip varenda inlägg du gör finns det nåt humoristiskt. Uj uj uj, synd bara att du hade så tråkiga tankar för inte så länge sen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

finns väll redan en nybörjar guide? :rolleyes:

© StellHell 2004

oj.. det hade jag visst glömt!

men så här känner jag iaf..

man märker stor skillnad på de olika avdelningarna på gtasajten.. det är som om ju längre ner man skrollar på forumets index, ju "mognare" blir topicarna och inläggen på nått sätt.. ja menar inte att alla som håller till på san andreas avdelningen osv är omogna och spammar livet av sig.. men när man går in på san andreas avdelningen och det ser ut så här:

KAN MAN ÄTA??!!!!!

kuul med mat

raggdåll fysik?

AHH! ÄTAAAAA?

licknar the sims

ok (kanske överdriver lite).. men man känner inte så stor lust att skriva nått där då

medans det blir seriösare längre ner i "off topic"

men som GTA_erik så fint beskrev:

"det lugnar sig nog när stormen lagt sig" :ermm:

btw.

@ funny-> varför förklädnad? wheres da blue färg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att det finns många oseriösa medlemmar nu, det är bara att läsa några poster i GTA:SA-forumet så märker man det. Jag blev medlem våren -03, precis efter att Vice City hade släppts till PC, då var det helt annan stämmning här på forumet

Du blev medlem:

Joined: 14-May 04

Ljug inte :P

--

Nu i samband med SA så kommer det massa oseriöst, men sen kanske det har lagt sig :wub:!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...