Jump to content

Mitt i tomheten...


Speeder
 Share

Recommended Posts

Nu har jag varit medlem i över ett och ett halvt år.

Den senaste tiden har jag "glidit" ifrån forumet lite. Det som gjorde att jag spenderade den mesta tiden här känns borta. det känns så tomt, vad är det som fattas?

Ju fler medlemmar det blev, desto värre tycker jag. Eller är det nåt jag inbillar mig? Någonting är det ju som fattas, men jag behöver veta vad. För inte vill jag att detta, om man kan kalla det problem, fortsätta?

Är det någon mer här som var här innan det blev mer än 1500 medlemmar som känner denna tomhet? Och är det någon som vet svaret på detta problem?

//Anton Olofsson

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Finns väl inga topicar som tilltalar just dig.. Du kanske inte spelar GTAför tillfället och känner därför att du inte har något att skriva i gtaforumen..

Men vänta du till SA så kommer du nog posta på ordenkligt..

Om inte det funkar så tycker jag du ska testa att ta en paus för då kommer du snart att känna att du saknar forumet.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, känner nog yttepyttelite likadant.. det beror antagligen på alla forumnybörjare som kommer hit och förstör den goda stämningen... alla är inte så, men de flesta. Särskilt sådana som kommer hit, startar en tråd i SA-forumet som heter något i stil med "ÄTA!!!!!!???????+++", sen ett meddelande typ som "äta suger det likmar ju the sims B):D:(:P :"> :P " och en bild bifogad, antagligen en SA-screenshot (och ja, jag skrev likmar med flit, ifall någon tänkt leka rättstavningspolis).

Varför? Dras det nybörjare hit, eller sitter alla med falska personnummer i fickan? Jobbigt är det iallafall.

Och något som stör lite, men bara lite, är att det är ofantligt mycket stavfel från många. Inte för att jag får knäck i öronen av det, men det kan vara jobbigt. Ibland. Jag läser alltid igenom vad jag skriver innan jag trycker på Add reply, det borde nog fler göra.

Och en sak till (tjatig jag är :D ) är att folk fortfarande inte förstår vilka regler som gäller i Vardagssnack. Man ser fortfarande många chattinlägg, eller inlägg med bara "ok :D " i eller liknande..

Nu har jag klagat tillräckligt, tjipp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, känner nog yttepyttelite likadant.. det beror antagligen på alla forumnybörjare som kommer hit och förstör den goda stämningen... alla är inte så, men de flesta. Särskilt sådana som kommer hit, startar en tråd i SA-forumet som heter något i stil med "ÄTA!!!!!!???????+++", sen ett meddelande typ som "äta suger det likmar ju the sims :wub:B)<_<:wub: :"> ;) " och en bild bifogad, antagligen en SA-screenshot (och ja, jag skrev likmar med flit, ifall någon tänkt leka rättstavningspolis).

Varför? Dras det nybörjare hit, eller sitter alla med falska personnummer i fickan? Jobbigt är det iallafall.

Och något som stör lite, men bara lite, är att det är ofantligt mycket stavfel från många. Inte för att jag får knäck i öronen av det, men det kan vara jobbigt. Ibland. Jag läser alltid igenom vad jag skriver innan jag trycker på Add reply, det borde nog fler göra.

Och en sak till (tjatig jag är :P ) är att folk fortfarande inte förstår vilka regler som gäller i Vardagssnack. Man ser fortfarande många chattinlägg, eller inlägg med bara "ok (w00t) " i eller liknande..

Nu har jag klagat tillräckligt, tjipp.

men..

tänk dig första gången du postade på ett forum..

va skrev du då?

min första post här..var om gta 3 skulle komma till x-box :wub:

Vardagssnack är dryg..ja...som en chatt..drygt =(

fan de va ju så jäkla schysst med dom typ 1000 först membersen..

humor all day long =) B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det var roligast förra sommaren :P

då var det mer stämning och det komma roliga topics och sånt ;)

Och jag blir som alla andra också jävligt trött på alla "newbies" som gör topicar "ska du äta korv eller pizza med din gubbe"

sen skriver dom "jag ska äta pizza, mycket ;P;P;P;)B)"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men..

tänk dig första gången du postade på ett forum..

va skrev du då?

Jag skrev att Stinger var den härligaste bilen i Vice City. ;)

Men grejen är att alla nya medlemmar kommer hit direkt och drygar sig mot de äldre när de äldre talar om vilka regler som gäller här. Och att de laddar upp bilder, missbrukar alla smilies, använder tio utropstecken/frågetecken o.s.v. Det är störande, och nej, jag gjorde inte så. Jag höll mig även till svenska språkets stavnings- och grammatikregler, vilket nya medlemmar (de flesta) är rätt dåliga på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla kan förändras.. Vi har alla varigt n00bs inom gtasajtens forum.. Och alla var nog ganska pirriga.. B)

Nu säger jag inte att alla nya kommer att bli bättre.. Jag vet till 99% att iaf varannan som joinar nu för tiden skriver 1 post sen blir inaktiv.. Men dom som stannar kvar tycker jag man ska ge en chans.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev att Stinger var den härligaste bilen i Vice City. ^_^

Men grejen är att alla nya medlemmar kommer hit direkt och drygar sig mot de äldre när de äldre talar om vilka regler som gäller här. Och att de laddar upp bilder, missbrukar alla smilies, använder tio utropstecken/frågetecken o.s.v. Det är störande, och nej, jag gjorde inte så. Jag höll mig även till svenska språkets stavnings- och grammatikregler, vilket nya medlemmar (de flesta) är rätt dåliga på.

w0rd

Jag blev medlem för... 2år sedan tror jag, då var det iaf ganska bra stämning.

Nu när man kollar i gtaforumen så brister man i panik.

Alla startar topics om samma saker, alla startar topics om onödiga saker, alla skapar topics med namn som man bara vill ... Ja, vet inte riktigt.. :P

Sen så nyligen var det ju nån ny (griimn) som fick utbrott på att 'vi' säger till dom vad dom gör för fel... Men 'vi' måste ju göra det för att få ett trevligt forum, så vi slipper alla spammtopics, slipper alla jobbiga inlägg, slipper dessa hemska namn på topics...

Universalbotten kommer göra dunder succé ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...