Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

klättra upp på huset som ligger längst "ner" på gatan och klättra på alla stegar och sånt, om du inte gjort det så måste du flytta på den där konstiga grejen som hänger me trådar över gatan med spaken upp på plattformen vid gula huset. du ska komma ända upp till änden där det brinner och sen hoppa över elden och upp på plattformen på andra sidan gatan, sen när du kommer in där får du leta runt lite, bakom nån bokhylla finns det en dörr, där ska du ut, hadde problem att hitta den själv...

Ingen som vet hur man väljer vilken knapp som ska vara Turbo på buggyn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klättra upp på huset som ligger längst "ner" på gatan och klättra på alla stegar och sånt, om du inte gjort det så måste du flytta på den där konstiga grejen som hänger me trådar över gatan med spaken upp på plattformen vid gula huset. du ska komma ända upp till änden där det brinner och sen hoppa över elden och upp på plattformen på andra sidan gatan, sen när du kommer in där får du leta runt lite, bakom nån bokhylla finns det en dörr, där ska du ut, hadde problem att hitta den själv...

Ingen som vet hur man väljer vilken knapp som ska vara Turbo på buggyn?

Shift...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter fast nu! Har försökt lösa det i snart 15 minuter!! :'(

I Water Hazard (tror det är sista banan i detta kapitel) finns det en krashad båt och en massa stockar osv. och en ramp. Sedan finns det en ramp till vid ett stort rör som man ska igenom. :'( Men när jag kör på rampen och på den andra så låter det KLONK! och så flyger jag därifrån!! Nån som vet vad jag gör för fel? :'(

PS: Här är bild.

post-23-1100937828_thumb.jpg

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter fast nu! Har försökt lösa det i snart 15 minuter!! :'(

I Water Hazard (tror det är sista banan i detta kapitel) finns det en krashad båt och en massa stockar osv. och en ramp. Sedan finns det en ramp till vid ett stort rör som man ska igenom. :'( Men när jag kör på rampen och på den andra så låter det KLONK! och så flyger jag därifrån!! Nån som vet vad jag gör för fel? :'(

PS: Här är bild.

Har precis klarat det, visst är det förjävligt? :D

Nej men, det finns 2 stycken kåjjntejners, i en finns det lite sprängtunner i en öppning i en av dom, kasta in en granat där, då öppnas ena sidan och du kan åka och komma upp på rampen.

Du förstår säkert inte ett jävla piss. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Schysst, ska pröva. ^_^

Kom nyss hit, spelade lite CS: Source. Kul som fan. :P

Edit: JAAAA! DET FUNKADE! :D

*faller framstupa ner mot Panimalas fötter och kysser hans skor medan jag utstötter "tack" då och då*

Dude, kunde du inte lösa de där så kommer du få lite problem längre fram :o.

Men vad vet jag du kanske var trött :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Schysst, ska pröva. :P

Kom nyss hit, spelade lite CS: Source. Kul som fan. :o

Edit: JAAAA! DET FUNKADE! ^_^

*faller framstupa ner mot Panimalas fötter och kysser hans skor medan jag utstötter "tack" då och då*

Överreagera? :D Nej men, varsågod. :P

Ett screen, vad ska man göra här? Får stötgrejs varje gång jag ska gå upp för det förbannade stegen.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...