Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jovisst ska det fungera. Tror du klarar dig hur lätt som helst, om det laggar, sänk grafiken lite så flyter det. Även om grafikkortet är svagt, och cpu:n inte världens starkaste, men det är above minimum och minimum betyder inte 3fps på lägsta, så du "borde" klara dig fint.

Testa med internet explorer och gör testet, fungerade inte i firefox för mig, om det nu är det du använder..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har faktiskt en AMD Athlon XP 2800+

För jävligt att typ AMD Athlon 64 bara släpptes några veckor efter att jag köpt mitt uppgraderingpaket ;P Om jag skulle köpa nytt grafikkort med lite mer krut i vilket skulle det vara? Överdriv inte nu och säg typ Geforce 6800 Ultra och sånt ... ;) mäktigt... :"> >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har faktiskt en AMD Athlon XP 2800+

För jävligt att typ AMD Athlon 64 bara släpptes några veckor efter att jag köpt mitt uppgraderingpaket :P Om jag skulle köpa nytt grafikkort med lite mer krut i vilket skulle det vara? Överdriv inte nu och säg typ Geforce 6800 Ultra och sånt ... :P mäktigt... :"> :P

Geforce 6800LE 128 mb?

Ska vara bättre än Ati Radeon 9800 pro 128 mb iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Längtar grovt till HL2 och DoD2, dock mest till Dod2 mmmmmm... >_< ska bli kul att spela sen, jag hatar dock bara en av mina klasskompisar som kommer köpa det direkt det kommer ut och kommer kuta runt och typ säga exakt hur man ska göra och allt sån't jävla skit och skryta om att han fick det före mig... alltså det är inte moget?!?!?! :rolleyes: Men men, sådan är vissa, kommer dock inte ha det före jul eftersom jag måste köpa ny cpu, tror det får bli en AMD Sempron 2600+, kanske inte snabbaste och bästa på marknaden men kostar bara 1088 kr inklusive frakt och 1.8 ghz räcker gott och väl för mig. ^_^ sen klockar man väl lite på det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...