Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Om man köper "vanliga" HL2, kommer man att få HL-Source och CS-Source eller ingår det bara i Collectors Edition? :ermm:

Enligt webbhallen så innehåller "vanliga" HL2:

Half-Life 2 (no shit)

Counterstrike Source

Collectors Edition (varför fanns inte det när jag förhandsbokade :o ) innehåller:

Half-Life 2

Counterstrike Source

Half-Life Source

QRC

Prima book

Half-Life 2 T-shirt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är skillnaden om det står Source i namnet?

Så här står det på traditions hemsida om Halflife 2:

"Observera att spelet är på DVD och du måste ha en internetuppkoppling för att kunna spela spelet. (För registrering av ditt spel)".

Om detta är sant så kan jag inte använda Halflife 2 på min dator, jag har ingen internetuppkoppling där. :ermm: Och vad menas med DVD? Är det bara en film eller?

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är skillnaden om det står Source i namnet?

Så här står det på traditions hemsida om Halflife 2:

"Observera att spelet är på DVD och du måste ha en internetuppkoppling för att kunna spela spelet. (För registrering av ditt spel)".

Om detta är sant så kan jag inte använda Halflife 2 på min dator, jag har ingen internetuppkoppling där. :ermm: Och vad menas med DVD? Är det bara en film eller?

ja man måste ha internetuppkoppling för att akivera spelet, altså kan du inte spela det på din dator (eller man kanske kan aktivera det från nån annan dator, jag vet inte)

nej dvd menas inte att det är en film utan att spelet ligger på en dvd-skiva ist för cd-skivor eftersom dvdskivor rymmer mer data. så du måste ha en dvdläsare i datorn om du ska kunna spela hl2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja man måste ha internetuppkoppling för att akivera spelet, altså kan du inte spela det på din dator (eller man kanske kan aktivera det från nån annan dator, jag vet inte)

nej dvd menas inte att det är en film utan att spelet ligger på en dvd-skiva ist för cd-skivor eftersom dvdskivor rymmer mer data. så du måste ha en dvdläsare i datorn om du ska kunna spela hl2

Jag tror man måste ladda ner 0.2% av spelet för att kunna lira, läst det på flera sidor.

Så antar att du inte kan lira...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...