Jump to content

Vad ska du göra i San Andreas?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Svårt att säga vad man ska göra först men antagligen blir det att göra alla missions, samtidigt som man kör runt och kollar omgivningarna(de som är upplåsta). Sen när man har låst upp alla städer så ska jag nog flyga+köra genom allt för att se om det är så stort som man verkligen har tänkt sig. Sen såklart prova alla nya fordon m.m. Ser nog mest fram emot att utforska landsbygden och las venturas. En sak till jag verkligen också längtar till att få prova är den förbättrade kontrollen, dvs styra kamervinkeln, simma, smyga i skuggorna och anfalla folk bakifrån, lyfta saker, förbättringen av skjutsystemet och så ska de bli intressant att prova att äta sig fet, träna på gym m.m. Sen såklart kommer man ju lyssna på alla radiokanaler för att se vilka låtar dom har med. Sen när man har gjort ALLT som är nytt så ska man ju klara spelet till 100%. Punkt slut! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eller nej... det här skrev jag förut: "jag först göra nott uppdrag, sen ska jag precis som i gta 3 och vice city gå runt hela skiten till fots (kanske springa)" men jag ångrar mig... efter som man inte kan göra det på en gång... jag ska sitta och lira så länge att min ps2 går sönder så morsan blir tvungen att köpa ett nytt till mig... jag vill endå se hur fult det kommer bli med ett fetto på en cykel

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utfoska Las Ventura och typ kolla på alla lyxkåkar i Vinewood, och sen ska jag förfölja nån på natten eller ta upp en liftare på natten och köra ut på landet till nån stuga och ? typ döda ;)

Jaa, kul det kommer bli att förfölja folk...

Man går runt på gatan tills man ser en fin tjej, smyger efter henne i skuggan och följer efter henne ända tills hennes hus. Väl där (skulle jag våldta henne men det går ju tyvärr inte...) tar man fram sin motorsåg och börjar slakta!

Men vad jag ska göra först låter jag bli ett mysterium, för det vet jag inte förens jag skaffat det.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. mitt höstlov börjar 22a oktober, pilutta er! =P

2. till xbox kommer det först "spring/fall 2005" så det kommer senare än till PC, pilutta er xbox ägare =P

3. jag tycker inte den här topicen är helt onödigt, det är roligt å läsa å hitta på grejer man ska göra i väntanpå att det släpps =)

4. jag ska bestiga berget.. om inte det är upplåst i början så ska jag lätt glida runt å starta lite bråk =) (och tillbringa 15 timmar/dag på gym)

ja måste säga också att ni har en del jävlit roliga ideér va ni ska göra =P

Redigerad av Rockaway
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

först ska jag skaffa mig ett respektabelt utseende glida omkring lite å spöa nån kaxig... bygga upp min kropp till ett vapen.. sen försöka vara cool och försöka hålla mig ifrån att döda oskyldiga.sen börjar jag med uppdragen..

Redigerad av 8ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...