Jump to content

Vad ska du göra i San Andreas?


 Share

Recommended Posts

Hmm, vad jag ska göra??? (w00t)

Alla har kommit på så bra förslag..... :D

Men, så fort spelet början ska jag ta den första bilen jag ser och åka till ett Gatukök. Där ska jag käka tills tröjan spricker. Sen ska jag ta en trehjuling och cykla så långt jag kan tills han dör (det lär väl vara typ 10 meter..... ;P) eller köra ner i närmaste sjö. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Driveby med cykel såklart!!!

Göra C.J. jävligt fet

OT: Längesen jag var här... undrar bara en sak om namnet C.J, det är ju samma som Pamela Andersson har i Baywatch (Casey Jean heter hon där), fast det borde ju någon ha nämnt. Tycker C.J låter lite fjolligt, Tommy Vercetti är ju mycket coolare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lär göra samma sak som i GTA III och GTA: VC när jag testade det första gången.....

"Complete madness" och utforska alla nya saker i spelet.... lär nog ta ett dygn denna gång innan jag startar med uppdragen.....

Måste bara hitta någon pickadoll någonstans och göra ett inbrott (oplanerat) och se vad som händer.....

Sen måste jag bara äta skräpmat som tusan och se hur fet man kan bli i spelet...

Redigerad av sonik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...