Jump to content

Vad ska du göra i San Andreas?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 148
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag ska ta fodralet utan att ta ur spelet lägga fodralet på bordet sen ska jag se hur länge ja kan hålla mig.Det kommer ta ungefär 5 sekunder innan jag kastar mig över spelet drar upp omslags plasten med tänderna.

Sedan kommer jag att sno en cross vars förare jag dödar med ett pumphaggelgevär och åka till dom där bergen. När jag e på toppen av berget kommer jag att titta ut och säga med tårar i ögonen: Det är så vackert :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ska ta fodralet utan att ta ur spelet lägga fodralet på bordet sen ska jag se hur länge ja kan hålla mig.Det kommer ta ungefär 5 sekunder innan jag kastar mig över spelet drar upp omslags plasten med tänderna.

Sedan kommer jag att sno en cross vars förare jag dödar med ett pumphaggelgevär och åka till dom där bergen. När jag e på toppen av berget kommer jag att titta ut och säga med tårar i ögonen: Det är så vackert :'(

Jasså kommer du det!!! ja kommer säga Fläsk!! ^_^

Redigerad av ERROLS TRUMMA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer sätta i det, göra första uppdraget sedan spara i safehouset som man (alltid) får i början.

Sedan ska ta en ny bil, leta upp Ammunation, köpa ett vapen, leta upp och råna en affär eller något sådant så jag har pengar till mat, sedan ska jag testa käka!

Jag tror att andra uppdraget komer visa var Ammunation, matställen, frisörsalongen och allt sånt ligger!

Det gör jag efter jag har utfoskat staden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...