Jump to content

NER MED AL-QUAIDA


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är bara Usama bin Ladin som står mellan al-Qaida och talibanerna i Afghanistan. Så tro inte att talibaner är terrorister...

Jag quotar inte dig nu darkjak, bara så du vet det. Vet inte ens om det här är on-topic men ändå.

Stör mig på dem som hör ordet islam och tänker på terrorism... Min familj är inga troende muslimer men det är mina släktingar. Det är personer som Usama bin Ladin och andra fundamentalister som ger islam, ett sånt dåligt rykte och intryck att folk från västvärlden ser islam som en "terrorreligion"...

Islam är enklare än ni tror (faktiskt mycket enklare än kristendomen och judendomen). I alla fall för dem som är riktiga muslimer. Fundamentalister och jihad-strävare är idioter, dem vet inte ens vad islam är för något... dem går och halshugger USA-allierade soldater och säger att det var Gud (Allah) som ville att vi skulle göra det. Det är, enligt mig, idioti...

Men personer från västvärlden är också idioter. Lika mycket! Speciellt president George W. Bush som inte ens vet vad han vill... den jäveln borde ruttna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore det inte för USA:s politik så skulle inga internationella terrorgrupper existera!

jo.. hatet mot usa har ju växt efter som kriget mot Irak o Afghanistan... men kom ju terroattacker innan krigen o de var 11september. Och jag tycker det var ett misslyckande attack mot USA som al quaida gjorde.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo.. hatet mot usa har ju växt efter som kriget mot Irak o Afghanistan... men kom ju terroattacker innan krigen o de var 11september. Och jag tycker det var ett misslyckande attack mot USA som al quaida gjorde..:)

och då var det nån kärring som bjöd på kakor till små barn, såg det på nyheterna :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad snackar du om? har fan inte fått de i från nyheterna! :huh:

lol du är kul :)

Jag menar dagen den 11 september, då blev ju inte usa så glada men det blev ju alla i afghanistan, och då så sa dom det på nyheterna, att alla som bodde i afghanistan blev glada.

Och Då såg jag nån liten kärring som bjöd på kakor till barn för att utrycka sin lycka :wub:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@darkjak: Du borde kanske forska lite mer innan du skapar en diskriminerande tråd mot en folkgrupp, det är ju som att säga att alla amerikaner är överviktiga lantisar. Som sagt är det ju inte alla talibaner utan al-Qaida som ligger bakom dåden. (I 9/11-frågan var ju även den amerikanska regeringen med på det hela.)

Så som sagt, dark. Ta reda på fakta innan du häver ur dig sånt här skit.

EDIT: Jag förvånas även av hur många som inte förstår detta, både här på forumet och runt om i världen. Alla människor, muslimer inkluderade ( :huh: ) har ju fan exakt lika värde. Idioti.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@darkjak: Du borde kanske forska lite mer innan du skapar en diskriminerande tråd mot en folkgrupp, det är ju som att säga att alla amerikaner är överviktiga lantisar. Som sagt är det ju inte alla talibaner utan al-Qaida som ligger bakom dåden. (I 9/11-frågar var ju även den amerikanska regeringen med på det hela.)

Så som sagt, dark. Ta reda på fakta innan du häver ur dig sånt här skit.

w0rd.. :huh:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo.. hatet mot usa har ju växt efter som kriget mot Irak o Afghanistan... men kom ju terroattacker innan krigen o de var 11september. Och jag tycker det var ett misslyckande attack mot USA som al quaida gjorde.. :)

USA:s politik har alltid varit något snedvänd. Vore det inte för USA skulle inte Usama vara mångmiljonär. Vore det inte för USA skulle Saddam aldrig kunnat ta över Irak. Vore det inte för USA skulle aldrig folkmorden i(Ett Afrikanskt samt ett Sydamerikanskt land som jag glömt namnen på :huh: )aldrig ägt rum. Kan fortsätta, men har ingen lust.

Låter tråden vara kvar det är ju trots allt bara Dark som uttryckt lite korkade åsikter, ni andra är klokare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...