Jump to content

Blivande 7:de klassare


GTA_Erik
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här tänkte jag att vi som ska börja 7:an kunde snacka lite...

Vad tycker ni om att börja högstadiet? Ska ni börja på en ny skola eller går ni kvar på samma skola?

Själv ska jag börja på en ny skola och jag tror det kommer bli kul att börja 7:an.

Att komma till en ny skola suger :)

men du får nog trevligt hoppas jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här tänkte jag att vi som ska börja 7:an kunde snacka lite...

Vad tycker ni om att börja högstadiet? Ska ni börja på en ny skola eller går ni kvar på samma skola?

Själv ska jag börja på en ny skola och jag tror det kommer bli kul att börja 7:an.

Hm själv slutade man precis högstadiet :)

Men men, du kommer ju till en ny skola så ingen av brudarna vet hur du är, så det är bara att köra hårt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Började högstadiet i sexan jag med... beröva oss från vår barndom sådär. :'( :shifty:

Till er som ska börja sjuan... ett gott råd.. hmm... AH! Pippa så det ryker, var inte snäll mot lärarna, skit i läxorna och jobba inte på lektionerna. Dessutom kommer de äldre barnen se er som små terrorister, så visa att ni är det. Förstör allt i er väg och gör inget som är lagligt/trevligt uppförande.

Själv börjar man nian efter sommarn... skitkul. Aja, nian är väl det mysigaste året i skolan. Sjuan är värst, sad but true. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bästa man kan göra när man börjar i sjuan är att bli polare med åttor eller nior. Eller försöka hänga på någon polare som känner åttor eller nior.

Ni kan väl själva räkna ut fördelarna :shifty:

Och förresten, tro inte att man kan slappa i sjuan, allt man gör i sjuan kommer på betyget i åttan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...