Jump to content

The Legend of Zelda: Ocarina of Time


Arman
 Share

Recommended Posts

Funkar den? Det laggar inte eller? Då måste det vara fel på min Windows Media Player...

Funkade finfint, laddades upp på en gång och inget lag eller något.

EDIT

Inte för att jag tror det spelar någon roll, men för mig spelades den upp i Quicktime.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Är det någon som får upp porrbilder när man klickar på någon sida...?

Om det kommer så vill jag bara säga att det är dem på Frip.dk som "leker"... :lol:

EDIT: Och vad är det för teckensnitt på länkarna? Är det Ringbearer (Sagan om Ringen) eller vanlig Windows stil?

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om det kommer ut fel men det är ingen kritik (egentligen) men trailern var skit kass med tanke på attt det bara var ett kort film klipp när "Link" (Orlando Bloom) vänder sej om... Och det syns att bilden är från Sagan om ringen... Men det kanske är ganska uppenbart...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta om det kommer ut fel men det är ingen kritik (egentligen) men trailern var skit kass med tanke på attt det bara var ett kort film klipp när "Link" (Orlando Bloom) vänder sej om... Och det syns att bilden är från Sagan om ringen... Men det kanske är ganska uppenbart...?

w0rd, menar inget illa B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...