Jump to content

Reklamer!!


ERROLS TRUMMA
 Share

Recommended Posts

Skriv dom reklamer som ni hatarmest jag hatar den där jävla skit reklemen om felix tomat ketchup och den där frukost reklamen om nån jävla smörja som bres ut på mackan,åhh alla barn älskar detta slibiga fan!! :P det är jätte gott på mackan sen suddar dom gott till mums på Fläsket!!! Reklamen var bettre för eller vad säjer ni?? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ogillar den där Åhusreklamen på NRJ!!!

Det där med den stackars satmaran som käbblar på om att dela med sig!!!

Kapitalism???

Innebär inte det att den som utbildar sig och jobbar får pengar o blir kanske rik, medan dom som inte vill jobba blir fattiga???

DET ÄR INGET FEL PÅ KAPITALISM!!!

JAG O EN POLARE KLADDADE DIT EN HAMMARE OCH EN LIE PÅ EN VÄNSTERPARTIETPLAKAT!!!

OGILLAR KOMMUNISTER!!!

Ursäkta för mitt utbrott, kunde inte värja mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ogillar den där Åhusreklamen på NRJ!!!

Det där med den stackars satmaran som käbblar på om att dela med sig!!!

Kapitalism???

Innebär inte det att den som utbildar sig och jobbar får pengar o blir kanske rik, medan dom som inte vill jobba blir fattiga???

DET ÄR INGET FEL PÅ KAPITALISM!!!

JAG O EN POLARE KLADDADE DIT EN HAMMARE OCH EN LIE PÅ EN VÄNSTERPARTIETPLAKAT!!!

OGILLAR KOMMUNISTER!!!

Ursäkta för mitt utbrott, kunde inte värja mig!!!

Vänsterpartiet var en gång kommunister, men jag skulle inte påstå att de är det längre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla Jamba.se reklamer som visas minst 3 gånger (har man tur är det olika) varje reklampaus på MTV. Står "Bara 6 kr", med x3m finstil står det "Hämta dig ett Jamba månadspaket, 5 signaler per månad för endast 30 kr!"

Ja, det är helt otroligt hur de kan visa så gott som samma reklam 3-5 gånger per paus, man blir ju galen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur långe sen menar du jag har 2 reklam filmer på datorn om chevrolet från 50-60 talet och dom är rätt jobbiga specielt den som är från 60-talet

:lol: men det är fina orginalere med i dom ;P

Före ca 95 för nu är det typ som om dom skulle tvinga i sej det reklamen handlar om som den där me wasa som nån tog upp "Ät vårt goda knäkebröd" ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller den där reklamen som det är några barn som e hungriga sen så hör föreldrarna nåt tugande i baksätet så sitter ungarna och trycher i sej baksätet så kommer nån jävel och säger"ni skulle ha stannat hos oss" just nu har vi korv eller vad fan det är för BARA 29 kr eller den där med en frys för bara 1300 kr vafan det får man en fin moppe för. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ogillar den där Åhusreklamen på NRJ!!!

Det där med den stackars satmaran som käbblar på om att dela med sig!!!

Kapitalism???

Innebär inte det att den som utbildar sig och jobbar får pengar o blir kanske rik, medan dom som inte vill jobba blir fattiga???

DET ÄR INGET FEL PÅ KAPITALISM!!!

JAG O EN POLARE KLADDADE DIT EN HAMMARE OCH EN LIE PÅ EN VÄNSTERPARTIETPLAKAT!!!

OGILLAR KOMMUNISTER!!!

Ursäkta för mitt utbrott, kunde inte värja mig!!!

:lol:;P

snacka inte skit om min bys reklam ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni sett den där FÖRJÄVLIGA Haribo-reklamen?

Jag får spasmerdamp anfall av den där skadade ungen!!!:HAHAHHAHa!!1111 KÖp 3 PåZaER HariBBo Så FÅr Du EN bAdBoLL På KÖpeT!111 hahahah!!! "

B);):wub::wub::wub:

Det är ju ingen unge som snackar han skrattar som en unge och har J*VLIGT ljus röst ! Hatar den rösten :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...