Jump to content

Polisbilarna


Recommended Posts

Jag vet. Rockstar har väl antagligen valt med Las Venturra för att det är en "inspirationsrik" stad nära Kalifornien... Vilken stad skulle de annars ta? San Diego eller? ^_^

Nej varför måste dom ta en annan stad? Jag tänkte att dom kanske har anorlunda bilar i Las Venturra.

Redigerad av GTA3 freak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej varför måste dom ta en annan stad? Jag tänkte att dom kanske har anorlunda bilar i Las Venturra.

Kanske det, men Las Vegas är inte så långt bort från Kalifornien. Rockstar kanske räknar Las Venturra som en stad i den delstaten... ^_^ Men man vet aldrig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bitch ass muther fucker jävla rasist bög. -_-

Jag är inte rasist för det. I VC tycker jag det är störande med bara vitingar till poliser. Jag hatar att dom ska se likadana ut hela tiden. det räcker med samma kläder.

och en sak till JAG ÄLSKAR NEGERBOLLAR och

J-A-G Ä-R I-N-T-E R-A-S-I-S-T.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte rasist för det. I VC tycker jag det är störande med bara vitingar till poliser. Jag hatar att dom ska se likadana ut hela tiden. det räcker med samma kläder.

och en sak till JAG ÄLSKAR NEGERBOLLAR och

J-A-G Ä-R I-N-T-E R-A-S-I-S-T.

jag tror han skojjade -_-

annars e det konstigt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet. Rockstar har väl antagligen valt med Las Venturra för att det är en "inspirationsrik" stad nära Kalifornien... Vilken stad skulle de annars ta? San Diego eller? :wub:

Allt ligger fan nära kalifornien, kalifornien är nästan lika stort som sverige.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...