Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 (redigerad) Någon mer än mig som gillar bondfilmerna?....En fråga som jag haft i huvudet en längre tid är vem som skulle ta över rollen som Bond när Brosnan lägger av(Han är klar för en femte) Redigerad 14 oktober, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag gillar bond ..lite... det finns ingen mer som liknar bond så vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Någon mer än mig som gillar bondfilmerna?....En fråga som jag haft i huvudet en längre tid är vem som skulle ta över rollen som Bond när Brosnan lägger av(Han är klar för en femte) jag gillar bond. fast de nya filmerna är lite för ovärkliga. jag gillar de som är lite äldre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Den första bond-filmen jag såg var den när han ställer en pansarvagn i en järnvägstunnel, kommer inte ihåg vad filmen heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 GoldenEye jag har sett alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 GoldenEye är bääääääst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Den bästa filmen.....Mannen med den gyllene pistolen är bra.....Moonraker är också jäkligt bra.....Goldeneye lika så....någon av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Moonraker e en katastrof så dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Moonraker e en katastrof så dålig... Nop....Jaws är ju med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Ja han e ju det coola i den filmen. Men det e så töntigt när dom skjuter laser påvarann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Sean Connery säger jag bara...Han har ju gjort dom bästa bondrullarna....Goldfinger & Dr No tycker jag är dom bästa bondfilmerna...Enligt min åsikt har Bond blivit lite som vilken actionhjälte som helst i dom senaste filmerna...(Inget ont om Brosnan han spelar bra....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vad heter den där rullen med Sean Connery eller vad f**n alla bondgubbar heter.. som han spelade in med ett annat filmbolag det e en bond film men e inte med i bond-serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vad heter den där rullen med Sean Connery eller vad f**n alla bondgubbar heter.. som han spelade in med ett annat filmbolag det e en bond film men e inte med i bond-serien... Never say Never agein...Den e väl hyfsad...Fast alla figurer är ju andra skådespelare där på grund av det du sa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Jag tycker den e bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vaddå spelades in av ett annat bolag....om inte jag minns fel var väll det 20-år efter att Connery spelade in sin senaste så det var nån typ av jubileum......fast dom inte ville ta någon ny historia så dom tog Åskbollens historia ändrade lite i den.....och spelade in den!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 har inte sett nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Vaddå spelades in av ett annat bolag....om inte jag minns fel var väll det 20-år efter att Connery spelade in sin senaste så det var nån typ av jubileum......fast dom inte ville ta någon ny historia så dom tog Åskbollens historia ändrade lite i den.....och spelade in den!!! Men det är inte samma bolag! Q , M & Monnypenny är ju inte samma skådespelare tx. Och i början är det inte det där klassiska "rinna blod" och se`n att man får se i typ fem minuter innan filmen börjar utan den börjar direkt.... Och se`n tycker jag inte riktigt att den liknar åskbollen (har hört det iof.) i stora drag kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 har inte sett nån Inte än ända bondfilm?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Men det är inte samma bolag! Q , M & Monnypenny är ju inte samma skådespelare tx. Och i början är det inte det där klassiska "rinna blod" och se`n att man får se i typ fem minuter innan filmen börjar utan den börjar direkt.... Och se`n tycker jag inte riktigt att den liknar åskbollen (har hört det iof.) i stora drag kanske... Hmm....det är iaf samma historia....samma skurk Largo....samma bondbrud Domino....och att det inte var samma skådespelare kan ju lätt beskrivas med att den här filmen står utanför dom andra i övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2002 Jag gillar också levande måltavla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts