Jump to content

Sjuk sak på GTA1


_-MadeMaN-_
 Share

Recommended Posts

Ok nu ska jag förklara hur du kan köra en sprängd bil funkar för mig...

ni måste va 2st eller mer.... den förste tar en bil spelar ingen roll vilken för

när den e sprängd så kör den snabbt... OK ta bilen kliv ut ur bilen och stå vid dörren

då ska den andre hämta en Bazooka och komma till dig Exakt när du öppnar dörren

för att kliva in i bilen så skjuter han med baZZen då sprängs bilen och du lever och kan köra den! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Sådär har jag också gjort! Inte i MP utan i SP... Utan bilbomb tom.!

Jag gick mot bilen och skjöt ett skott med bazookan på den. Jag ville ta självmord, men det gick visst inte! Jag hoppade in i en spräng bil! :P *asg* Sen när jag hoppade ut tryckte jag förtvivlat på ENTER för att komma in igen!!! :D:D

Nån som vill prova MP?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan göra om bilarna i GTACars... Man tar den sprängda bilen och gör till en vanlig bil.. Om ni fattar vad jag menar!? ;)

[ÄDIT]Alltså... Man gör om bussen satt den ser sprängd ut.[/ÄDIT]

Men välj en bil, buss kanske, och ändra lite på den som t,ex. hur fort den går sönder: 0 snabbhet: 500 km/h m.m. så har ni snart en bra bil! ;)

----- ÄDIT BY GTaJäGaReN -----

Jag har gjort den på en annan dator! Ändrat snabbheten och accelrationen. Jag petar på den bilen å den flyger åt helvete!!! Å spräng strax! Samma sak om man hoppar in i den! Trycker jätte lätt på upp och..?

BOOOOOOOM!!! "WASTED" kommer på kärmen! *asg* :P

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Ok nu ska jag förklara hur du kan köra en sprängd bil funkar för mig...

ni måste va 2st eller mer.... den förste tar en bil spelar ingen roll vilken för

när den e sprängd så kör den snabbt... OK ta bilen kliv ut ur bilen och stå vid dörren

då ska den andre hämta en Bazooka och komma till dig Exakt när du öppnar dörren

för att kliva in i bilen så skjuter han med baZZen då sprängs bilen och du lever och kan köra den! -_-

heh... måste prova

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...