Jump to content

Skämigaste du har gjort?


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Typ samma sak men det jag gjorde var att jag skulle skjuta en som stod framför Lance och så ska jag ha lite skojja så jag tänkte skjuta honom på håll med snipern i grenen men jag kom typ en halv mm under grenen så jag träffade Lance och så blev det mission failed

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde uppdraget Death Row och när jag var på väg därifrån dök det upp en gubbe som jag hade glömt att skjuta en bit bakom Lance... för att styla lite tänkte jag att jag skulle snipra honom över Lances axel men kulan träffade naturligtvis inte gubben utan Lances huvud.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stackars LANCE alla värkar skjuta honom ^_^:P

Han är en förädare :P^_^

Det skämmigaste som har hänt mig var uppdraget då man skulle sjussa en VIP till flygplatsen, men det kommer ju alltid en taxibil från sunny lane och snor VIPn, så jag meja och krasa och till slut i T korningen mellan vägen som går från sunshineautos möter det cubanska området, så slog han in i en vägg och efter kommer jag med hög hastighet och bromsar tills jag blir blå, men, det hjälpte inte, så jag drämmer rätt in i VIPen!

Mission failed! ^_^

Redigerad av cool_pool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På det där uppdraget "Sir, yes Sir" när det är en militär konvoj.

Jag skulle testa vad som hände om man slog en snubbe. så jag spragn brevid en militär och slog honom i bakhuvud, då började dom skrika och tog fram sina vapen och blev galna, och innan jag visste ordet om det låg jag på marken.

:">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det jobbigaste som händer mig måste vara att jag tar en apache och så försöker jag speeda på så mycket som möjligt (då måste man ju luta rätt mkt framåt) så att det slutar med att jag hela tiden åker ner i vattnet :lol: och jag vill hela tiden få mer o mer fart men jag misslyckas alltför ofta. En annan grej är att när folk skjutit sönder min helikopter (oavsett sort) trycker man ju på tutaknappen för att den ska stabilisera sig. medan helin brinner trycker jag TAB men för lite, så att den istället sprängs när jag sitter i... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...