Jump to content

Skämigaste du har gjort?


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Håller med helt, det är kul att hämnas på jävlen!

Jag starta uppdraget där man slåss mot kockar, och tog Lance, och körde honom, på en tur han aldrig skulle glömma, om han inte hadde dött.Jag hoppade på hopp, och sen slängde jag mig ur bilen och den åkte i plurret, så dog han. Kändes bra att få hämnas!

Det var efter jag varvat spelet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På uppdraget när man ska rädda lance (kommer ej ihåg namnet) så kom jag in med en snabb bil och försökte köra på alla killar som sköt på mig, sen nar jag skulle in i hangaren så råkade jag köra över honom :lol: och bilen började brinna och den sprängdes precis när en kille kom och ryckte ut mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På uppdraget när man ska rädda lance (kommer ej ihåg namnet) så kom jag in med en snabb bil och försökte köra på alla killar som sköt på mig, sen nar jag skulle in i hangaren så råkade jag köra över honom :lol: och bilen började brinna och den sprängdes precis när en kille kom och ryckte ut mig!

snyggt räddningsförsök :blink::huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror faktiskt att i det allra första filmklippet är det Lance som kör helikoptern vid sjön... en färgad person som verkar ha brillor på sig och han har dessutom en vit kostym med lila skjorta... det finns väl inte alltför många såna i vice, antar jag? kolla det, ni som har vc installerat (min disk har kraschat så jag kör med en 800MB:are :'( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

taskigt tigern!

det dummaste jag har gjort är på uppdraget publicity tour när man körde limon jag såg en infernus!. min favvo bil!. så jag stannade bilen och skulle ta den men blev sprängd

va inte bara sur på Tigern!! va sur på mig också och alla andra som också sagt samma sak :blink:

sry KENDAL :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag tror faktiskt att i det allra första filmklippet är det Lance som kör helikoptern vid sjön... en färgad person som verkar ha brillor på sig och han har dessutom en vit kostym med lila skjorta... det finns väl inte alltför många såna i vice, antar jag? kolla det, ni som har vc installerat (min disk har kraschat så jag kör med en 800MB:are :'( )

800 MB? :lol:

kör du med Xp eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...