Jump to content

Fusk


Patrik
 Share

Recommended Posts

*kopierat från en nyhet som ADMINEN Hultenius har skrivit, i den står det förklaringar till era frågor*Så var det dags att avslöja framtidens planer för GTAsajten! Vi har redan idag ca 1400 unika besökare/dag (ca 200 IP-nummer som tillhör sökmotorer är borträknade) och antalet besökare lär inte minska under releasen av GTA San Andreas.

Därför har grunden för GTAsajten 5.0 redan planerats sedan länge och med resultatet av en stor hög av nerkladdat papper är planeringsstadiet snart avslutat. Detta betyder dock inte att GTAsajten 5.0 kommer inom en snar framtid, snarare om 5-6 månader. Men hellre en perfekt kärna och en bra design än ett stressbygge.

Så vad blir nytt i GTAsajten 5.0? Otroligt mycket! Det svaret inkluderar en helt ny design, uppdatering av samtliga sektioner, mängder av nya funktioner men viktigast av allt, GTAsajtens grundkärna kommer att byggas om från grunden med OOP (PHP5). Dessutom kan vi komma att behöva några nya blodtörstiga medarbetare. Mer än så tänker jag inte skriva just nu, kanske avslöjar jag lite med när tiden är inne :rolleyes:*kopierat från en nyhet som ADMINEN Hultenius har skrivit, i den står det förklaringar till era frågor*

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så var det dags att avslöja framtidens planer för GTAsajten! Vi har redan idag ca 1400 unika besökare/dag (ca 200 IP-nummer som tillhör sökmotorer är borträknade) och antalet besökare lär inte minska under releasen av GTA San Andreas.

Därför har grunden för GTAsajten 5.0 redan planerats sedan länge och med resultatet av en stor hög av nerkladdat papper är planeringsstadiet snart avslutat. Detta betyder dock inte att GTAsajten 5.0 kommer inom en snar framtid, snarare om 5-6 månader. Men hellre en perfekt kärna och en bra design än ett stressbygge.

Så vad blir nytt i GTAsajten 5.0? Otroligt mycket! Det svaret inkluderar en helt ny design, uppdatering av samtliga sektioner, mängder av nya funktioner men viktigast av allt, GTAsajtens grundkärna kommer att byggas om från grunden med OOP (PHP5). Dessutom kan vi komma att behöva några nya blodtörstiga medarbetare. Mer än så tänker jag inte skriva just nu, kanske avslöjar jag lite med när tiden är inne :o

Vem tror du att du är :rolleyes: ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud! Ni är ju efter.. Det där har hultenius skrivigt i en nyhet för ett bra tag sen.. :mellow:

NI? :angry: den enda som är efter är ju han som skrev det. Det är ju därför vi reagerar för att vi vet att hultan skrev d där förut och så kommer snubben och kopierar det o klistrar in i en tråd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NI? :P den enda som är efter är ju han som skrev det. Det är ju därför vi reagerar för att vi vet att hultan skrev d där förut och så kommer snubben och kopierar det o klistrar in i en tråd :P

Verkar ju på dom andra som om dom trodde att det va han som hade skrivigt det.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...