Jump to content

puch dakota


Xtraz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snygg montana som inte är en montana för den har en fläktkyld cylle som indikerar på att den nog är en nevada istälet.. eller har du bara bytat cylle..

Asså hade någon verkligen gjort en dakota hade jag blivit rörd... Själv lever jag för Puch... finns inget vakrare enligt mig, iaf inte i moppeväg.. :lol:

behöver ni bilder info eller nått så kan ni ju fråga mig eller nån annan dakota fräls på forumet, borde finnas fler.. :D behövs de bilder eller nått så kan ja nog bidra lite.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min montana e j*vligt ombyggd...sen har ja bytat styre nu osså.... ska bara ha på kopplingsvajern sen e de bah o tuta o köra  :lol:

vad är ombyggt? är inte så säker på puckar.. (uttalas puck, inte push.. push-uttalet är ett modernt påfund)..

det jag ser: kapad bakskärm, mt kåpa + strålkastare, roadrace-styre.. och ljuddämparen då..

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min montana e j*vligt ombyggd...sen har ja bytat styre nu osså.... ska bara ha på kopplingsvajern sen e de bah o tuta o köra  :lol:

Sluta våldta det svenska språket..!

Min Montana är j*vligt ombyggd. Sen har jag bytt styre nu också. Ska bara ha på kopplingswiren sen är det bara och tuta och köra  :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...