Jump to content

Snabbaste bilen


Playstationman
 Share

Vilken är den snabbaste bilen?  

50 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men vilken går bäst att hoppa med?

Handlade inte tråden om vilken bil som var snabbast? Det är inte bara hastigheten som avgör om en bil går bra att hoppa med utan även vikten, formen etc. Dessutom är ingen av de bilarna du nämnde den snabbaste i spelet för det är polisbilen som är snabbast. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thats what i meant, stupid.

Varför den där översittartonen?

knappast, du skrev "det är därför dom aldrig kan köra ifatt en" som svar när jag skrev att polisbilen är snabbast när polisen kör den så fan heller att det var det du menade. Jag blir jävligt förbannad när folk försöker förlöjliga mig med spydiga kommentarer.... :)

stupid? vill du ha en varning eller? :)

On topic nu... :P

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

knappast, du skrev "det är därför dom aldrig kan köra ifatt en" som svar när jag skrev att polisbilen är snabbast när polisen kör den så fan heller att det var det du menade. Jag blir jävligt förbannad när folk försöker förlöjliga mig med spydiga kommentarer....  :)

stupid? vill du ha en varning eller?  :)

On topic nu...  :P

Oj, råkade skriva aldrig, menade alltid!

Nope, jag vill inte ha en varning. Förlåt, men jag tycker ändå att det är lite jobbigt då du hela tiden gör dom där smilisarna, som om du är överlägsen på nått sätt.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Oj, råkade skriva aldrig, menade alltid!

Nope, jag vill inte ha en varning. Förlåt, men jag tycker ändå att det är lite jobbigt då du hela tiden gör dom där smilisarna, som om du är överlägsen på nått sätt.

Dessa :D betyder väl ändå sleep

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...