Jump to content

San Fransico, California


 Share

Recommended Posts

Lite senare i år (30 Maj) så åker jag (Och min familj) på semster till Kalifornien. Vi ska mest bo hos en amerikansk familj som bor norr om SF. Sen ska vi va några dar i LA. Vad har det här då med GTA att göra, undrar ni? Jo! När jag ända är där så kan jag ju kanske ta lite kort på omgivningarna i SF. Då kan vi ju få en uppfattning om hur SA ser ut (Om den nu bygger på SF). Även om R* förmodligen kommer att ha premiärvisat SA på E3 ett par veckor innan.

Vad sägs? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer säkert att finnas många likheter. Jag vet inte om någon av er har varit i Miami? Jag har inte det men jag känner en som har varit där, och han säger att flera platser i Vice City är nästan identiska med det riktiga Miami.

Ja det är väldigt likt på flera ställen.

GTA3_freak: det är väl bara att söka på "San Francisco" på google och få lite bilder...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni frågor om San Fransisco är det mig ni skall fråga! :P  Jag kan det mesta om "staden vid vattnet".  ;)

Eller mig. Jag är allvetare o veteran

Btw, det bästa är ju om man kan stava till San Francisco också :P

Redigerad av SuXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I left my heart in San Francisco.. skulle jag inte vilja sjunga :blink:

Jag var där förra året.. fick en nedrans förkylning (kanske dumt att gå över goldengate-bron och tillbaka utan mössa och halsduk första dan man va där ;)).

Flyget hem sen va det värsta jag varit med om.. har någon haft täta bihålor och flygit nån gång?

11 timmars flygning tror jag det var med konstant tryck på trumhinnorna.. sen mellanlandning, huh.. kändes som huvudet skulle implodera.. sen en timmes flygning till kastrup.. Sen var jag döv i en månad :)

Förutom den hemska upplevelsen är San Francisco ett riktigt trevligt ställe.. trevligt folk osv.. Gäller såklart att inte gå in i fel gränder osv.

En sak som kommer bli härligt med spelet är alla backarna.. det kommer bli ruskigt trevliga hopp och jäkligt fina biljakter :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyget hem sen va det värsta jag varit med om.. har någon haft täta bihålor och flygit nån gång?

Ja, jag dök, nere vid 10 meters djup kunde jag inte tryckutjämna mer... Gick upp till ytan och fick huvudvärk i 4 dagar. Varav en utav dom dagarna flög jag hem (Från västindien)

inte kul... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...