Jump to content

Nyheten om El Burro?


Arman
 Share

Recommended Posts

Det spelar faktiskt ingen roll om det är samma textstil på hans mage som på SA-loggan. Fonten Diploma är inte gjord av Rockstar utan är gjord av en person.

Fonten kan man se på diplomer och liknande...! GTA-skaparna kanske råkat ha fonten i arkivet och andvänt den som SA-font.

Men jag tror fortfarande att han kommer vara med... han var ju med i ettan...!

EDIT: Samma sak gäller ju med Pricedown. Den är inte gjord av Rockstar...

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar väl ingen roll om det är Rockstar eller någon annan som har gjort fonten? Det var inte det som var poängen...

Jag är alldeles säker på att Rockstar har ett stort feting-arkiv med fonter, därför är det intressant varför El burro och SA-loggan har samma font (nåja, nästa samma, kan vara olika versioner på fonten). Kompleterar man det med att El Burro var en viktig person i GTA1: San Andreas så har man fattat poängen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ut spelar sej San Anders?

för de vorej u itne helt omöjligt om man hade han som uppdrags givare ...

haha tänkt så får man samma upp dra som man fick i GTA 1 ;)

San Anders...! Svenska versionen av San Andreas! ;)

Men om El Burro skulle vara med så tror jag det skulle utspela sig i början av 90-talet...! Men låt oss inte prata så mycket om det... vi är ju i GTAsajten - Allmänt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

70-talet garanterat! San Andreas är egentligen San Fransisco...

Ni kanske vet att det finns många filmer som utspelades i San Fransisco på 70-talet... som tex Bullet, Herbie och de filmerna tror jag att San Andreas kommer ta mkt från! :wacko:

Herbie... skojar du? Filmen Bullit är från 1968... men det är ju ganska nära ändå! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...