Jump to content

GTAsajten buggar i Mozilla


Zyber
 Share

Recommended Posts

Som jag skrev i topicen så buggar GTAsajten.com i Mozilla och Mozilla Firebird. :ermm:

Den har gjort det hela tiden men jag har aldrig orkat skriva om det. :P

Det gör inte så väldigt mycket, men det är rätt irriterande. >_<

Jag bifogar bild på hur det ser ut...

Flashanimationerna blir helt fel (även nedräkningen till nästa GTA blir fel) och menyerna till höger ser skitskumma ut. :wacko:

post-25-1072840067_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

97% använder IE vilket säger ganska mycket >_<

Hursomhelst. Jag håller faktiskt på med en netscape(Gecko)-patch just nu. Igår arbetade jag fram ett nytt menysystem som ser både snyggar ut och fungerar i webbläsare med Gecko. Det finns dock en nackdel... man kan inte högerklicka och välja "öppna i nytt fönster" eller liknande. Men det kanske jag löser senare nån gång.

[Ni ska få se hur det ser ut snart, ska bara skaffa ett konto åt er först :wacko:]

-Edit-

http://www.gtasajten.com/dev/meny/

User: meny

Pass: gtasajten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I html så klart.. vad annars?

edit:

@Zyber: DU visste väl att du kan tryck ctrl+t för att få upp en tab så du kan vara inne på flera websidor itaget istället för att ha massa olika fönster uppe?

Jo, jag vet att man kan det.

Och det är det jag gör också, men ibland händer det då att jag råkar trycka på stäng-ner-krysset så att jag stänger ner alla andra sidor som jag också har öppna. :">

Så när jag bara ska gå in och kolla på nått lite snabbt brukar jga ööpna ett nytt fönster,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

97% använder IE vilket säger ganska mycket :(

Hursomhelst. Jag håller faktiskt på med en netscape(Gecko)-patch just nu. Igår arbetade jag fram ett nytt menysystem som ser både snyggar ut och fungerar i webbläsare med Gecko. Det finns dock en nackdel... man kan inte högerklicka och välja "öppna i nytt fönster" eller liknande. Men det kanske jag löser senare nån gång.

[Ni ska få se hur det ser ut snart, ska bara skaffa ett konto åt er först :D]

-Edit-

http://www.gtasajten.com/dev/meny/

User: meny

Pass: gtasajten

Ska GTAsajten få sånna där menyer så blir skit snyggt :P. Ska den få det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...